BUBBLE`T COSMETICS | Kosmetyki kąpielowe + krem do rąk...

wtorek, 12 września 2017
Hej :)

Nie ma co ukrywać, kosmetyków kąpielowych (żele, peelingi, kule, płyny. itp.) zużywam najwięcej, ale powiedzcie mi kto nie? Od tego zaczyna się podstawowa pielęgnacja, a nawet higiena naszych ciał, która jest najważniejsza, bo przecież nie nałożymy balsamu na nie umyte ciało. Nic nam nie pomogą nawet najpiękniejsze i najdroższe perfumy gdy nie zadbamy o podstawy higieny. Dzisiaj chcę pokazać Wam dwa kosmetyki, które umilały mi w ostatnim czasie te czynności oraz krem do rąk tej samej firmy.
BUBBLE`T COSMETICS
Nawilżający żel pod prysznic Herbatka Jagodowa Acai Berry & Hibiscus - poj. 200 ml
Krem do rąk Lemongrass i zielona herbata - poj. 100 ml
Musująca kula do kąpieli Herbatka z marokańskiej mięty - poj. 180 g
Jeśli chodzi o dostępność to można zakupić jest w sieci sklepów Hebe i ceny są uzależnione od każdej drogerii, jak dobrze pamiętam są w przedziale 10 - 30 zł 
Co podaje producent?
ŻEL: "Olejek ze słodkiej pomarańczy w towarzystwie ekstraktu z jagód Goji = Twój dobry dzień! Idealny dla wszystkich typów skóry!"
KREM: "Odżywiaj swoje dłonie całą dobroczynnością przeciwutleniającą, którą możesz sobie wyobrazić. Nasz zapach z trawy cytrynowej i zielonej herbaty zaparzony słodkim ananasem i zieloną herbatą zabierze Cię na tropikalną podróż i wygładzi i zmięknie ręce."
KULA: "Totalnie orzeźwia! Idealna do wszystkich typów skóry!"

Opakowanie?
Żel i krem zamknięte są w tubach wykonanych z miękkiego plastiku z mocnymi korkami. Obydwa opakowania od nowości były szczelnie zabezpieczone by nikt inny przed nami nie miał możliwości sprawdzenia produktu. Kula natomiast znajdowała się w kartoniku i była owinięta ochronną folią. Szaty graficzne iście kolorowe, letnie, optymistycznie nastrajające.

Zapach i konsystencja?
Wszystkie testowane przeze mnie kosmetyki urzekły mnie swoim zapachem. każdy jest intrygujący i inny, łączy je natomiast to, że wszystkie są rześkie i lekkie. Krem kusi zieloną herbatą, żel to istne jagody acai - chociaż świeżę to z nutką słodyczy, taką "tyci, tyci", a kula to cała mięta z nutką czegoś tam przyjemnego ale nie umiem tego nazwać. Konsystencja kremu jest średnio gęsta, żel należy do tych gęściejszych nie spływających w szybkim tempie z dłoni, a kula to sami wiecie, jak się rozpieni nie ma śladu. 

Moja opinia?
Dla mnie te kosmetyki to była zupełna nowość, nawet będąc tyle razy w Hebe nigdy nic z tej firmy nie zakupiłam i teraz już wiem, że to był totalny błąd. Kosmetyki pokochałam od pierwszych użyć. Krem do rąk towarzyszy mi w torebce od dłuższego czasu, idealnie nawilża w te chłodne dni i do tego szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Zapach jak i samo nawilżenie utrzymuje się do kilku godzin. Warto też zwrócić uwagę na jego wydajność, która jest rewelacyjna. Wystarczy niewielka ilość produktu by pokryć całe dłonie. Żel? Pieni się dość delikatnie, coś na styl żelu kremowego. Łazienka jest przepełniona cała jego zapachem, tak samo jak i skóra na kilka ładnych godzin. Nie wysusza i jest dość wydajny. Jedyne co to bym w tym wypadku wolała opakowanie z pompką. Czemu tak mało żeli do kąpieli/pod prysznic ma opakowania z pompką? I na koniec kula, która delikatnie musuję wodę w czasie jej rozpuszczania oraz zabarwia ją na lekki miętowy kolor (mój ulubiony - więc kąpiel od razu przyjemniejsza). W wodzie pachnie delikatnie na początku, po czym zapach słabnie. Ważne jest to, że nie wysusza skóry i nie barwi wanny. Jako umilacz kąpieli jest bardzo fajna i do tego duża. Podsumowując jestem zadowolona z tych produktów i na pewno kiedyś do nich wrócę, lecz najpierw mam ochotę na wypróbowanie innych tej marki, bo kusi mnie wiele.

Znacie kosmetyki marki Bubble`t Cosmetics?

Do następnego.

Emilka :*

12 komentarzy

  1. ja jeszcze nic nie próbowałam :D ale ogarnianie zapasów dobrze mi idzie, więc niebawem nadejdzie pora <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O kuli czytałam ale większość opinii była negatywna, natomiast inne produkty mogłabym wypróbować, może na początek żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą, ale muszę o niej pamiętać bo kosmetyki wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nigdy nie trafiłam na tą firmę, a żałuję ponieważ zapachy muszą mieć bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę kojarzę jedynie z blogów. Wyglądają słodziaśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale coś czuję, że duzo tracę. Czas zajrzeć do sklepu i zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe i zachęcajace. Sprawdzę w najbliższym czasie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam bzika na punkcie żeli pod prysznic, zawsze robię sobie zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy zaczełam je testować to myślałam ze to bedzie kolejny kit ale jednak żel tak mi się spodobał ze po tygodniu już go wykończyłam i kule :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę spoko są te produkty, myślałam że bedą o wiele gorsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapachy muszą być cudowne. Sam nazwa marki już mnie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*