NOVACLEAR | SERIA ATOPIS | O płynie do mycia twarzy i ciała oraz kremie natłuszczająco-nawilżającym ...

wtorek, 8 sierpnia 2017
Hej :)

Dzisiaj będzie o kosmetykach do pielęgnacji ciała. Nie wiem czy wspominałam, ale moja skóra w ostatnim czasie jest dość sucha, w szczególności na łokciach, kolanach, czy u góry stóp. Ponad miesiąc temu otrzymałam do testów zestaw produktów marki NovaClear Atopis (płyn i krem do ciała). Byłam ich bardzo ciekawa, w szczególności, że w internetach czytałam sporo pozytywnych opinii na ich temat. A jak się u mnie sprawdziły? Zapraszam.

NOVACLEAR ATOPIS
Płyn do mycia twarzy i ciała Atopis Face & Body Wash 
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 19,00 zł (do kupienia np. TUTAJ)
+
Krem natłuszczająco-nawilżający do twarzy i ciała Atopis Hydro-Control Cream
Pojemność: 100 ml
Cena: ok. 16,00 zł (do kupienia np. TUTAJ)
Co podaje producent?
PŁYN: "Delikatna formuła
Do codziennego stosowania
Nie zawiera drażniących substancji chemicznych (formaldehydów, SLS, SLES, silikonów)
Nie zawiera substancji zapachowych 
Nie zawiera barwników
pH ~ 5,5
SKŁADNIKI GŁÓWNE
Organiczny olej konopny, Ekstrakt z korzenia lukrecji, Gliceryna, Pantenol, Witamina E.
WŁAŚCIWOŚCI
Płyn delikatnie oczyszcza skórę bez naruszania jej naturalnej bariery. Unikalna formuła preparatu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Organiczny olej konopny odbudowuje warstwę hydrolipidową naskórka zapewniając jednocześnie skuteczne i długotrwałe nawilżenie (Omega 3-6-9). Ekstrakt z korzenia lukrecji łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. Gliceryna działa nawilżająco oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Pantenol przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Witamina E chroni skórę przed niszczącym działaniem wolnych rodników. Płyn przywraca skórze komfort i ukojenie. Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej."

KREM:"Delikatna formuła
Do codziennego stosowania
Nie zawiera drażniących substancji chemicznych (formaldehydów, SLS, SLES, silikonów)
Nie zawiera substancji zapachowych 
Nie zawiera barwników
pH ~5,5
GŁÓWNE SKŁADNIKI
Organiczny olej konopny, Ekstrakt z korzenia lukrecji, Gliceryna, Alantoina.
RODZAJ CERY
Sucha, atopowa, wrażliwa.
WŁAŚCIWOŚCI
Polecany do codziennej pielęgnacji i ochrony przed nawracającymi objawami nasilonej suchości i szorstkości skóry. Szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze i ubraniach tłustego filmu. Unikalna formuła kremu, oparta na innowacyjnym połączeniu organicznego oleju konopnego z ekstraktem z korzenia lukrecji, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i atopowej. Krem przywraca skórze naturalną fizjologiczną równowagę oraz optymalne nawilżenie i miękkość. Organiczny olej konopny odbudowuje powłokę hydrolipidową naskórka i uzupełnia uszkodzenia cementu międzykomórkowego zapobiegając transepidermalnej utrac ie wody (TEWL). Ekstrakt z korzenia lukrecji silnie wiąże wodę w naskórku, łagodzi podrażnienia i eliminuje świąd. Gliceryna nawilża skórę oraz ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry. Alantoina chroni i regeneruje naskórek oraz działa przeciwzapalnie. Krem poprawia natłuszczenie i nawilżenie skóry."
Opakowanie?
Obydwa produkty producent zapakował w kartonikowe opakowania, które skrywają w sobie białe tuby, z błękitnymi korkami na klik - mocny klik. Szata graficzna utrzymana jest w niebieskiej tonacji kolorystycznej, co bardzo ładnie się prezentuje. Producent zadbał o przedstawienie na opakowaniu produktu oraz kartoniku wszelkich niezbędnych informacji dla konsumenta.

Zapach i konsystencja?
Obydwa produkty są dla mnie praktycznie bezwonne. Jeśli zaś chodzi o konsystencję produktów to płyn do mycia jest w formie lejącego się żelu, a krem ma mocno zbito konsystencję, niemalże jak masło do ciała. 
Moja opinia?
Obydwa produkty mają starannie wykonane opakowania.  Wiązałam z nimi tyle nadziei. A jak wyszło? Nie zawiodłam się. Zacznijmy od płynu - jest bardzo delikatny w myciu skóry, co czuć od samego początku mycia. Nie wysusza skóry, ani nie uczula. Pieni się lekko - nie ma tutaj szaleństwa. Wydajność jego jest na średnim poziomie, wydaje mi się, że bardziej opłacalne jest kupno większej wersji płynu.  Już po pierwszej kąpieli czuć, że nasza skóra jest jakby gładsza. Krem - i tutaj mega pozytywne wrażeni. Pomimo gęstej konsystencji rozprowadza się na skórze dość łatwo. Kolejne miłe uczucie to efekt nawilżenia, które utrzymuje się naprawdę kilka godzin. Nie uczula, nie podrażnia i jest całkiem całkiem wydajny. W kremie jestem wręcz zakochana i polecam go całkowicie. Dodam, że nie stosowałam produktów do twarzy bo od tego mam inne kosmetyki, jednak na pozostałej części ciała spisały się idealnie. Podsumowując jestem z nich zadowolona i nie  żałuję, że miałam możliwość przetestować te kosmetyki. Teraz już wiem, że na pewno zakupię je gdy te opakowania mi się skończą, bo ich ceny są także bardzo przystępne za takie działanie. I uwierzcie mi na słowo fakt, że otrzymałam je do testowania nie wpłynął na moją opinie.


zBLOGowani.pl


Czy znacie te produkty? 

Do następnego.

Emilka :*

9 komentarzy

  1. produkty są bardzo fajne. ja stosując regularnie zauważyłam, ze poprawił mi się stan skóry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o produktach tej marki, ale nie miałam jeszcze okazji używać ich na na sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem co o nich myśleć bo opinie na blogach są naprawdę różne, kogoś nawet żel uczulił. Oczywiście większość jest pozytywna ;) więc może kiedyś ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten krem i jestem w pełni zadowolona! fantastycznie nawilżył mi skór na twarzy, gdzie inne kosmetyki nie dawały rady z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ich, ale chętnie bym wypróbowała. Szczególnie zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam takich problemów ze skórą, ale mąż i syn owszem, więc może się skusimy na te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam, używam, ale mam mieszane uczucia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, z chęcią wypróbuje na mojej wrażliwej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*