ZILA | Lakier do paznokci | Czy skusze się na kolejny kolor?

sobota, 29 lipca 2017
Hej :)

Weekend rozpoczął się cudowną pogodą i oby tak zostało do poniedziałku chociaż. Dlaczego? Jutro planuję wyjazd do miejscowości Ogonki, a w jakim celu? Śledźcie jutro moje instastory na instagramie (kobiecoscii) a na pewno się dowiecie. Wróćmy jednak do dzisiejszego wieczoru i tego wpisu w którym prezentuję dla Was lakier marki ZILA, który otrzymałam na Spotkaniu Blogerek od DROGERIA.PL
ZILA - Seria GLOSS - NR 101 CEDO - Lakier do paznokci
Pojemność: 8 ml
Cena: 13,98 zł (podana cena jest promocyjna - lakier dostępny pod linkiem - TUTAJ)
Co podaje producent?
"101 Cedo kremowy lakier do paznokci. Chłodny, zgaszony odcień szaro-beżowy z fioletowymi tonami w kolorze taupe. 
Nie zawiera żadnych drobinek, nadaje efekt szklanej tafli. Zapewnia pełne krycie. 
ZILA GLOSS - linia błyszczących, klasycznych lakierów do paznokci o czystych kolorach stworzona z myślą o kobietach, które uwielbiają klasykę. 
Czysty, niczym nie zmącony pigment zamknięty w buteleczce odpowiada za szklistą taflę koloru na paznokciach. 
Bajecznie prosta aplikacja pozwala na ekspresowy manicure w kilka minut. Lakiery nie posiadają formaldehydu, toluenu ani DBP.
SKŁAD: butyl aetate, ethyl acetate, nitroecllulose, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride copolymer, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, phtalic anhydride/trimellitic anhydride/glycols copolymer, stearalkonium hectorite, n-butyl alcohol, styrene/acrylates copolymer, benzophenone-1, silica, trimethylpentanediyl dibenzoate, parfum, polyvinyl butyral, citronellol, eugenol, geraniol, hexyl cinnamal, d-limonene, linalool +/- ci 77891, ci 19140, ci 15880, ci 77510, ci 77499, ci 77491, ci 12085, ci 77891 [nano], ci 77007, ci 77742, ci 73360, ci 4700, ci 42090, ci 77266 [nano], ci 77019, ci 77288, ci 77000, 77163, polypropylene, calcium sodium borosilicate, calcium aluminum borosilicate, synthetic fluorphlogopita, magnesium silicate, ethylcellulose, acetone, alumina, tin axide"

Opakowanie?
Szklana, prosta, owalna buteleczka, z tradycyjnie prostą nakrętką z pędzelkiem. Szata graficzna to napis marki, brakuje mi tutaj jedynie nazwy jaka jest to linia lakierów.

Zapach i konsystencja?
Nad zapachem nie będę się długo rozwodzić, bo każdy wie jaką woń mają lakiery do paznokci i ten niczym szczególnym się nie wyróżnia. Konsystencja pół płynna, taka średnio gęsta - rzekłabym idealna do malowania paznokci.

Moja opinia?
Tutaj zacznę od bardzo ważnej kwestii która mnie zmyliła od samego początku. Lakier w buteleczce mieni się ślicznie miętową - morskim odcieniem, natomiast na paznokciach za żadne skarby tego efektu nie było widać. Lakier jednak na tyle przypadł mi do gustu, że przymknęłam na to oko, a jak dzisiaj się okazuje czytając opis producenta, on właśnie taki ma być - gładki i czysty i pięknie lśniący - I właśnie taki jest. Czym spowodowany jest ten refleks w opakowaniu? Nie "mam bladego pojęcia".  Wy też tak mieliście? Wracając do lakieru, na uwagę zasługuje mały zgrabny pędzelek, który nie pozostawia smug na płytce paznokciowej, operuje się nim fantastycznie. Mimo, że nie ma lekko zaokrąglonych boków, jego wielkość mi to wynagradza. Samo krycie koloru też jest na plus, już jedna warta dobrze nasyca płytkę kolorem, a dwie to rewelacja. Trwałość należy do średniaków, ale to zależy dla kogo - u mnie zaczął się lekko ścierać na trzeci dzień, większych odprysków jednak nie było. I bym zapomniała, jego wysychanie jak na lakiery tradycyjne jest fantastyczne. Podsumowując, z lakieru jestem zadowolona gości właśnie na moich paznokciach już kolejny raz i na pewno nie ostatni.  Kuszą mnie inne wersje kolorystyczne, a wybór jest tak duży, że nie wiem na jaki się zdecydować. Może Wy mi coś doradzicie?

P.S. Wybaczcie kochani brak zdjęcia lakieru na paznokciach jednak nie wiem jak mogłam je przypadkiem skasować z laptopa i aparatu - jutro zrobię nowe i dodam.

Czy znacie te lakiery? Co obecnie gości na Waszych paznokciach?

Do następnego.

Emilka :*

11 komentarzy

  1. Czekam na zdjęcia :)
    Na moich paznokciach nic nie gości. Jakoś ostatnio nie mogę się zabrać do malowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój złoty też jest całkiem fajny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że skasowało ci się zdjęcie ale mam nadzieję że jednak je dodadasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam lakiery tej firmy i ślicznie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek.Tez mam ich lakiery i muszę coś zmalować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki ale kolor jest piekny! Od roku robie hybryde i na pewno nie wrócę do zwykłego lakieru. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, mam lakiery tej marki i naprawdę polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*