UPOMINKI Z WAKACYJNEGO SPOTKANIA BLOGEREK W GRAJEWIE | CZĘŚĆ II ...

wtorek, 18 lipca 2017
Hej :)

Nie dawno mogliście przeczytać na moim blogu o organizowanym przeze mnie Spotkaniu Blogerek w Grajewie, podczas którego zebrałyśmy karmę dla zwierząt z TOnZ w Grajewie, a także wsparłyśmy dane Towarzystwo finansowo jak tylko mogłyśmy. Dzisiaj chcę Was zapoznać z naszymi fantastycznymi patronami spotkania. To właśnie im chciałam poświęcić ten wpis. Zapraszam do czytania.



... A teraz o każdym z Nich z osobna ...

Producent klocków dla dzieci tych starszych i młodszych. 

Lakiery ZILA w tej drogerii dostaniecie na wyłączność, a ich gama kolorystyczna do skąpych nie należy.

Firma ufundowała wspaniałe przypinki producenta. W ofercie sklepu znajdziecie także magnesy pamiątkoweczyściki do telefonów oraz notesy magnetyczne i wiele, wiele innych. 

Cudne opakowania, niemalże na każdą okazję, które skrywają w sobie smakowite czekolady bezglutenowe.

Strona słynie z kosmetyków marki JOICO, jednak warto zwrócić także uwagę na kosmetyki innych marek np. PAUL MITCHELL. Firma ufundowała także kosmetyki pielęgnacyjne dla zwierząt, za co z całego serca dziękujemy w imieniu swoim i Pań z TOnZ w Grajewie.

W ofercie sklepu znajdziecie zarówno rzeczy do pokoju dziecięcego, jak i plecaki czy też kubeczki do picia, a nawet i zabawki dla najmłodszych. Produkty są starannie wykonane. 

Producent różnych marek gazet skierowanych do dzieci, lecz nie tylko. Oferta na prawdę jest przeogromna. 

Tutaj kochani mam dla Was świetną wiadomość do przekazania od Pani z wydawnictwa:
„Smok Maciuś i Aneta Zając ukryli kilkadziesiąt książek w całej Polsce Nie od dziś wiadomo, że Smok Maciuś, bohater serii książeczek dla dzieci Wydawnictwa Dragon ma mnóstwo ciekawych pomysłów. Po pełnych wrażeń spotkaniach z małymi czytelnikami w salonach sieci Empik, w wakacje rusza w drogę i zaprasza do zabawy w czytelnicze podchody.
W całej Polsce, Smok Maciuś wspólnie z przyjaciółmi i aktorką Anetą Zając ukrył aż kilkadziesiąt książek ze swoimi przygodami – wszystkie cztery tomy, które się dotąd ukazały. Do zabawy zaprasza zarówno dzieci jak i ich rodziców, rodzeństwo czy dziadków. Wskazówki gdzie szukać książeczek, będzie można znaleźć co tydzień, tuż przed weekendem na facebookowym profilu Smoka Maciusia:
https://www.facebook.com/smokmacius
Start poszukiwań w każdą sobotę. Zaczną się 8 lipca w Szczecinie, gdzie w najbliższy weekend odbędzie się finał regat największych żaglowców świata The Tall Ship Races. Zadaniem będzie znalezienie i przeczytanie książeczki. Szczęśliwi znalazcy mogą zaprosić do czytania innych. Powinni więc zrobić sobie z zdjęcie z książką i opublikować je na profilu Smoka Maciusia na FB lub Instagramie. Mogą także grać dalej, a więc podpisać się pod dołączonym do książki listem i i ukryć ją dla kolejnego małego detektywa. Wówczas wraz z wpisem na FB trzeba opublikować także podpowiedź gdzie szukać.
Poza Szczecinem Smok Maciuś i Aneta schowają także książki w wielu innych mniejszych i większych miejscowościach w całej Polsce. Pojadą również do kilku z nich, by spotkać się”

Magazyn ten każde dziecko niemal zna, pamiętam jeszcze swoje szkolne czasy z tym czasopismem. Wydawane jest przez Nową Erę.

Wszelkiego rodzaju uszytki dla dzieci wykonywane z największą starannością.  Dostępne są tutaj także poszewki na poduszki, pluszaki, itp. - na prawdę warto zapoznać się z ofertą sklepu. 


Ramy, ramki i rameczki na zdjęcia to jest ich specjalność. Czy już macie swoją?

Marka słynie z kosmeyków do makijażu. Niedługo na moim blogu będziecie mogli poczytać o ich najnowszym podkładzie, zdradzę Wam tylko, że mnie urzekł, a czym? Jeszcze chwila...

Kosmetyki wykonywane z miłości i pasji - jest to marka własna. Warto poznań ofertę sklepu. Mam dla Was kochani kod rabatowy -30% (kod: naturalnie.taniej) - okazja korzystajcie.

Producent marek własnych takich jak TESS, czy HENNET. 

Znajdziecie w tym sklepie wszelkiego rodzaju pół produkty do wykonywania własnych kosmetyków kolorowych. 

Znacie? Na pewno znacie :)

To mój pierwszy produkt tej marki, jednak czytałam wiele pozytywnych opinii, że bardzo mnie kuszą ich produkty.

Krem pod oczy kusił mnie już dłuższy czas. Znacie? Jakie macie opinie?

Firma znana mi od dłuższego czasu, uwielbiam z niej produkty dla dzieci.

Z tej firmy do tej pory miałam maseczki, tych produktów jestem bardzo ciekawa, gdyż słyszałam wiele pozytywnych opinii.

Dzięki temu zestawowi wracam do hybryd. Lakiery mają cudowne kolory. Znacie? Lubicie?

 
Coloris jest firmą skupiającą w sobie marki takie jak INVEO, LAURA CONTI, czy VELVETIC oraz ROOMCAYS.

Markę AA poznałam jeszcze jak byłam małą dziewczynką - czasy gimnazjum, wiele produktów lubię do dziś, a Wy...? 

Strona z cudnymi dekorami do mebli, luster i nie tylko. Osobiście jestem w nich zakochana i przy remoncie mieszkania na pewno coś zamówię.

Paleta cieni urzekła mnie swoją kolorystyką, a zestawu do konturowania twarzy użyję już niebawem. Znacie te kosmetyki?

Sklep posiada w swojej ofercie szeroki wybór unikalnych kosmetyków, a także artykułów żywieniowych. Właściciele przygotowali dla Was specjalny rabat na zakupy, widoczny poniżej.



Znajdziecie tutaj kosmetyki z całego świata, które wybierane są selektywnie i świadomie oraz jak najlepszej jakości. Firma ceni sobie znajomość nie tylko kosmetyków, lecz też osób które je wykonują. 

Naturalne kosmetyki. Mydełka i balsam o cudownych aromatach. Kuszą mnie ich babeczki do kąpieli. 

Na stronie tej znajdziecie ogrom ekologicznych marek, często nie dostępnych tak łatwo. Ponadto oferta skierowana jest do sklepów ekologicznych, szkół i dla każdego z nas.

Dostępne są tutaj kosmetyki dla kobiet i mężczyzn, a także dla przyszłych mam i dzieci. Na blogu strony możecie śledzić na bieżącą wszelkie informacje.

Producent kosmetyków MYTHOS, które w swojej ofercie zawierają wszelkiego rodzaju produkty do pielęgnacji włosów, ciała, dłoni, itp., a także zestawy okolicznościowe.

Naturalne kosmetyki marki własnej. Serdecznie polecam odwiedzić i sprawdzić ofertę.

Dla mnie te dwie marki to zupełna nowość. Produkty kąpielowe pachną przecudnie.

Marka posiada w ofercie antyperspiranty i deo, a także kosmetyki do pielęgnacji ciała, czy dłoni.

W ofercie sklepu znajdziecie przeróżne kompozycje zapachowe świec, wosków, czy samplerów - lecz nie tylko. 



Marka w większości z Was zapewne znana. Uwielbiam serię GREEN PHARMACY, a O`HERBAL jestem bardzo ciekawa. Lubicie marki tej firmy?

W ofercie sklepu znajdziecie szeroki wybór kosmetyków naturalnych do codziennej pielęgnacji, jak także szeroki wybór kosmetyków zapakowanych prezentową. Właścicielka sklepu przygotowała specjalnie dla Was kod rabatowy na zakupy w sklepie -10% (kod: GRAJEWO). 

Odkąd pamiętam chciałam sama tworzyć kosmetyki i dzięki produktom z tej strony mogę zacząć upragnioną przygodę, Wy też możecie.

Uwielbiam tę markę za cudowne oliwki do skórek. Lakiery hybrydowe to dla mnie nowość. 

Z tej firmy mam okazję przetestować próbki. 


______________________________________________________________________

... Patronami medialnymi byli ...


oraz



Wszystkim patronom z całego serca dziękuję, za przyłączenie się do naszego spotkania. Wiarę w naszą pasje, nasze blogi i naszą pomoc dla zwierząt. 

Piszcie kochani o czym najszybciej chcecie przeczytać?

Do następnego.

Emilia :*

7 komentarzy

  1. Ile dobroci:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby wszystko ci dobrze służyło :) podbała mi się również zbiórka dla zwierzaków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele marek widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masa wspaniałości do testowania. Oby dobrze się spisały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*