Relacja z Wakacyjnego SPOTKANIA BLOGEREK w Grajewie | Część I ...

piątek, 14 lipca 2017
Hej :)

Zapewne po tytule wpisu możecie kochani się domyślić o czym będzie dzisiaj mowa. Tak, właśnie w sobotę 8 lipca 2017 roku, odbyło się pierwsze w historii mojego miasta Spotkanie Blogerek (zwane też wakacyjnym), jednak mam nadzieję, że nie ostatnie i będzie coraz więcej chętnych. 

Organizacja trwała dobrych kilka miesięcy, jednak szczerze mówiąc najwięcej pracy i tak było w ostatnim tygodniu, lecz wszystko to warte było by zobaczyć uśmiechnięte buzie dziewczyn oraz Pań z Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Grajewie - ale, ale o wszystkim dowiecie się poniżej - Zapraszam Was na Relacje ze Spotkania Blogerek w Grajewie z całą masą zdjęć.

Spotkanie odbyło się w lokalu SPÓŁDZIELCZA, który znajduję się w Grajewie przy ulicy Spółdzielczej 1. Wnętrze jest gustownie urządzone, zadbano nawet o najmniejsze szczegóły (ozdoby, oznaczenia, oświetlenie, itp.). Obsługa? Jestem jak najbardziej na plus - kompetentna, miła i dobrze zorganizowana. Jedzenie? Miałam okazję skosztować faszerowaną pierś z kurczaka i przyznam szczerze, iż bardzo mi smakowała, że planuję już niedługo znowu się tam wybrać na pyszny obiad. 








Spotkanie rozpoczęło się niemalże punktualnie w południe - 12.00. Dziewczyny chociaż miały długie kilometry do przebycia spisały się z dotarciem na medal. A kto uczestniczył w spotkaniu poza mną?

Początkowo miała być inna Kasia, której jednak wypadły sprawy losowe, więc na jej miejsce wkroczyła druga Kasia - równie bardzo fajna. 
Gosie miałam okazje zobaczyć po raz pierwszy, wzbudziła moją sympatię.
Patrycję także widziałam pierwszy raz, to osoba pełna energii, z mnóstwem pomysłów w głowie.
Kamilę znałam już z wcześniejszych spotkań, miła i sympatyczna osoba. 


Nasze początkowe ploteczki przerwało przybycie naszego gościa specjalnego, jakim była Kasia z Gazety Współczesnej. Przeprowadziła z nami wywiad na temat naszej pasji (blogowania). Kasia to osoba naprawdę przesympatyczna, w jej obecności czas tak szybko płynął, że nim się obejrzałyśmy a musiała już uciekać. Kochani wstępny artykuł w Gazecie Współczesnej ukazał się już w poniedziałek, a dzisiaj jest bardziej szczegółowy - także kochani na spacer i po gazetę, bo z niej dowiecie się jak rozpoczęła się przygoda z blogowaniem każdej z nas. 


Brzuszki nie dały o sobie zapomnieć więc na stołach zawitały przepyszne dania.





Plotki, ploteczki o kosmetykach, życiu i dzieciach to dla nas tematy bez końca. Każda ma swój pogląd, swoje zdanie i inne doświadczenia, którymi można podzielić się właśnie na takich spotkaniach. Mogłybyśmy tak pewnie i dobrych kilka godzin, jednak kolejnym punktem spotkania była wymianka kosmetyczna (zapoczątkowana podczas Białostockich Spotkań Blogerek). Więc zwrot o 180 stopni ze stołów znikły dania by mogły pojawić się kosmetyki. Ja z wymianki zabrałam ze sobą trzy produkty, i... próbka perfum Indigo podbiła moje serduszko. 





Nie można też pominąć w jakim celu poza ploteczkami się tutaj spotkałyśmy. Postanowiłyśmy wesprzeć Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami oddział w Grajewie, ofiarowałyśmy  ze swojej strony tyle ile mogłyśmy a wszystko od serca - zbiórka pieniężna oraz żywieniowa, jest to mokra karma, gdyż takiej Pani z TOnZ uczulała, że najbardziej potrzebują. Karmę i pieniądze ze zbiórki wręczyłam w poniedziałek w asyście mojego małego bratanka Kacperka.
FOTORELACJA Z WRĘCZENIA KARMY - pod tym linkiem możecie zobaczyć fotorelacje z wręczania karmy oraz kosmetyków pielęgnacyjnych dla zwierząt ufundowanych przez stronę Miasto Włosów.  Poniżej zdjęcie prezentujące ilość zebranej karmy - sądzę, że to dobry wynik na 5 blogerek.


Chcąc nagrodzić dobre serca dziewczyn pod koniec spotkania wręczyłam im upominki od patronów tego wydarzenia. Sądząc po minach - dziewczyny były w lekkim szoku - ale tym bardzo pozytywnym. 
Kochani Patroni tego spotkania
- jesteście naprawdę wyjątkowi, nie sposób jest mi w tym poście o Was wszystko napisać tak jak bym chciała, dlatego dla Was poświęcę osobny wpis, na który z pewnością czekają także wszyscy czytelnicy mojego blog. 
Poniżej nasz gigantyczny plakat, wszystkich patronów spotkania (medialnych i upominkowych) który skrupulatnie wykonywałam gdy córka tylko miała drzemki. 


W tym miejscu zapraszam na fotorelację z wręczania upominków:
























































Kto z Was dotrwał do końca? A już jutro, najpóźniej po jutrze wpis szczegółowy o patronach tego wydarzenia ze zdjęciami upominków.

Do następnego.

Emilia :*

13 komentarzy

  1. Ja jeszcze na żadnym takim spotkaniu nie byłam, także zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że spotkanie udane i super inicjatywa dla zwierzaków! :)
    Niestety ja nie mogłam się zgłosić bo tego dnia miałam jechać na koncert a co do czego i tak wylądowałam w pracy, więc nic z tego dnia dobrego nie miałam... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, sympatyczna impreza. :D
    Kasia jaka usmiechnięta! :)
    Super relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiałam po innych wpisach która miała taką śliczną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same uśmiechnięte twarze, więc na pewno było super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak myslałam czy wybrać się na to spotkanie. Mam nadzieję, że na kolejne się wybiorę.: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Przemiłe spotkanie, musiało być fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super było! Następne niebawem, do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że na kolejnym się już zobaczymy ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej pory uczestniczyłam w jednym takim spotkaniu,ale były na nim tak fantastyczne osoby, że czułam się,jakbyśmy się znały ze sto lat :) I uważam, że właśnie dla takich chwil warto się spotykać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie wiedziałam o spotkaniu, bo pewnie bym się zgłosiła. Akurat tego dnia byłam w Grajewie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a to czytalam o tym spotkaniu na blogu Patrycji.
    na pewno sie duzo działo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*