Manicure imieninowy | Postanowienie powrotu do świata hybrydowych paznokci...

wtorek, 11 lipca 2017
Hej :)

W ostatni dzień czerwca miałam imieniny i z tej oto okazji oraz zbliżającego się Spotkania Blogerek (które było w tą sobotę) wybrałam się do miejscowego Salonu Manicure Iwona Siegień. Początkowo zamysł był inny jednak jest to także mobilne studio manicure i cała szefowa zabrała dane kolory  żeli i w lokalu ich zabrakło więc wyszło to co widać poniżej (tutaj akurat uważam, że powinien być podział na produkty stacjonarne i mobilne, aczkolwiek jest to młody salon i na pewno uczy się jeszcze na błędach). 
 Jeśli chodzi o samo obsługę to było tam sympatycznie. Staranność wykonania manicure na najwyższym poziomie, aczkolwiek w jednym paznokciu odprysł mi lakier w niecały tydzień. Miałam iść na poprawkę, jednak był to gorący okres przed spotkaniem które organizowałam więc najzwyczajniej w świecie nie miałam na to czasu.



I chociaż z usługi jestem zadowolona, to zdecydowałam, że sama osobiście wracam do robienia manicure hybrydowego. Obecnie jestem na etapie kupna lampy i tutaj liczę na Was. Jaką lampę LED polecacie? Kiedyś miałam UV teraz już bym chciała LED I na jaką markę lakierów, topów, itp. najbardziej się nastawić? 

Do następnego.

Emilka :*

20 komentarzy

  1. Osobiście polecam startowy zestaw z Neonail. ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne masz paznokcie ! Ja polecam NeoNail i Ness :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten zielonkawy kolorek :)
    Powodzenia w powracaniu do własnego manicure. Ja niestety nie doradzę do używam tylko zwykłych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na etapie manicuru hybrydowego ombre :-)Świetnie się prezentuje. Używam semilaca, a o tego lampy LED z tej samej firmy. Boję się troszkę, bo głośno o uczuleniu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne mani, ja hybryd nie nosze ale duzo pozytywnych opinii slyszalam o marce Provocater i Neo Nail :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne paznokietki :) Używam lakierów z Semilac, choć ostatnio częściej lakiery z Cosmetics Zone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne :D
    Co do lamp to Ci nie doradzę, bo sama jestem zielona w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Neonail zdecydowanie :) ja używam od 1.5 roku :) i lampa i produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne :) ja mam uraz jeśli chodzi o salony :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie, troszkę za dużo się dzieje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknę ! Świetny pyłek a lampy warto zamawiać z Aliexpress to te same co mają chyba Neo Nail, ale warto zapytać na grupie paznokciowej z Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żuczek jakoś nie bardzo mi pasuje do całej stylizacji ;). Mam lampę 12W z NeoNail i jest rewelacyjna, a jeśli chodzi o lakiery to ja uwielbiam Victoria Vynn :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam taka za 99 zl, diamond costam z allepaznokcie. Ma wszystko, czego mozna chciec do uzytku domowego i dobra cene.

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam z NeoNail. Wprowadzony nowy cennik w salonie tej Pani, najwidoczniej cena nierówna jakości. Co do paznokci polecam Studio Pazur i Erato Pauli Marcińczyk.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny manicure :) Ja także jestem na etapie powrotu do samodzielnego wykonywania hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lakierów używam różnych ale lampę polecam z semilaca, zarówno mały mostek jak i dużą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*