CIEN | Kosmetyki z niskiej półki, ale warte uwagi ...

wtorek, 27 czerwca 2017
Hej :)

Dzisiejszy wpis miał pojawiać się wczoraj, jednak z racji tego, że wczoraj wróciłam późnym wieczorem do domu, po pobycie w Białymstoku (niektórzy z Insta pewnie wiedzą, że wczoraj pisałam egzamin praktyczny z kosmetyki i pozostało mi teraz jedynie czekać miesiąc na wyniki - trzymajcie mocno kciuki). 
Dzisiejszy wpis nie jest typowo recenzją kosmetyczną, chcę w skrócie napisać na przykładzie właśnie kosmetyków CIEN (które dostępne są w każdym sklepie LIDL), że nie zawsze produkty z niskiej półki cenowej są spisane na straty, bo czasami można spotkać prawdziwe perełki, warte polecania innym. 

Jeśli chodzi o markę CIEN uwielbiam z niej niemalże wszystkie wersje żeli pod prysznic - zapachy są delikatne i przyjemne dla nosa. Konsystencja niczym nie odbiegająca od tych dużo droższych, a i wydajność jest także z wieloma porównywalna. Mydełka mają ładne zapachy i co najważniejsza nie przesuszają skóry dłoni. Polecam także maszynki do golenia tej marki i gąbki kąpielowe. 

Ciekawa jestem ich produktów do włosów, jednak moje są bardzo wymagające i nie wiem jakby się sprawdziły, chociaż wiem, że dziewczyny o normalnych włosach je sobie chwalą. Na mojej liście zakupowej widnieją już kremy tej marki i balsamy do ciała.

Poniżej widzicie moje ostatnie zakupy wspomnianej firmy.





Powiedzcie mi, czy sugerujecie się tylko i wyłącznie ceną przy zakupie kosmetyku z myślą, że to będzie perełka? Czy szukacie tak jak ja w różnych przedziałach cenowych kosmetyków które niespodziewanie mogą Was zaskoczyć?

Do następnego.

Emilka :*

19 komentarzy

  1. Te mydełka mnie bardzo zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często kupuję kosmetyki w mniejszej cenie. Nie zawsze właśnie koszt jest wyznacznikiem :) żeli z Cien nigdy nie miałam. Lubię czasem wypróbować inne kosmetyki w niższej cenie, czasem zdarzy się miłe zaskoczenie 🙄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w zupełności :)

      Usuń
  3. chyba oszukam limonki i kokosu w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ich żele uwielbiam, niska cena i dobra jakość. Jeszcze się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam tyle razy w Lidlu i ich nie widziałam... Czas się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydełka mnie zaciekawiły :) Ja czasem kupuję kosmetyki w dyskontach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mydełko poziomkowe <3. Muszę je kupić! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam mydło w płynie z Cien, przyjemnie się używało:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam te żele w Lidlu jednak nigdy ich nie kupiłam.
    Trzymam kciuki za pozytywne wyniki i oczywiście zdany egzamin!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miałam bliżej do lidla to dość często je kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*