DZIEŃ MAMY | POMYSŁY NA PREZENT | Mój pierwszy - całkiem nieświadomy...

czwartek, 25 maja 2017
Hej :)

Dzień Mamy, był zawsze dla mnie wyjątkowy tak bardzo jak ważna jest dla mnie moja mama. W tym roku jednak nabrał on jeszcze innego znaczenia, gdyż sama zostałam mamo i jest to mój pierwszy dzień mamy. To święto chociaż jeszcze nieświadome dla mojej małej córeczki, dla mnie już wyjątkowe. Nie chodzi tutaj o prezenty, kwiaty, czy czekoladki, ale o to uczucie które siedzi w moim sercu, to ciepło, ten czar, a wszystko za sprawą uśmiechu córeczki, jej postępów z każdym dniem,  a nawet i płaczu, dzięki któremu wiem, że mnie potrzebuje i jestem dla niej bardzo ważna. 



Każda mama czuję się w tym dniu na swój sposób wyjątkowa i nawet jeśli nie zawsze słyszy to od swoich pociech, to ty i ty i ty, każda MAMO - Wasze dzieci (dziecko) na pewno Was kocha bez względu na wszystko. 


Jeśli kochani jednak chcecie obdarować swoje mamy poza ciepłym sercem, życzeniami i buziakami, czymś jeszcze to przedstawiam poniżej kilka propozycji prezentowych od serca dla serca.

NIEBANALNE PROPOZYCJE UPOMINKÓW DLA MAMY W DNIU JEJ ŚWIĘTA
1. CZEKOLADKI (najlepiej wybrać te ulubione)
2. KWIATY (nawet jedna róża wywoła wzruszenie, nie musi być ich cały kosz)
3. POCZTÓWKA (ręcznie wykonane niosą więcej sentymentu)
4. WSPÓLNY DZIEŃ (babski obiad, pogaduchy, czy nawet spacer lub wyjście na zakupy, ale tylko TY i Twoja mama)
5. ZDJĘCIE W RAMCE (na którym jesteś z mamą, a ramka zrobiona chociażby z pozłotka, przez Ciebie)
6. PREZENT ZROBIONY PRZEZ WAS (czy to upieczone ciasto, ciastka, czy to notes, a nawet wysprzątanie mieszkania, czy przygotowanie obiadu, itp. - niewielki gest a ucieszy)


Zauważyliście zapewne, że nie wspomniałam o żadnej biżuterii, produktach z dedykacją, perfumach, itp. - ale takich wpisów w internecie jest już duża ilość. Chciałam Wam ukazać, że są też inne formy pokazania Mamie, jak bardzo jest dla nas Ważna i niosą ze sobą coś wyjątkowego.

Często idziemy na łatwiznę i kupujemy coś na szybko, a prawda jest taka, że MAMA jest dla nas w każdej chwili i potrzebie, dlatego kochani my od siebie dla niej możemy dać chociaż ten jeden dzień i sprawmy by poczuła się naprawdę wyjątkowa, niech poczuje, że ją KOCHAMY i nie bójmy się jej tego powiedzieć KOCHAM CIĘ MAMO ... Teraz pewnie większość myśli sobie, przecież praca, przecież mam swój dom, nie mam czasu, itp. Zadajcie sobie jedno ważne pytanie Jak nie teraz to kiedy? Nie musi to być koniecznie jutro, ale w swoich napiętych grafikach znajdźcie ten jeden dzień dla swojej MAMY. 

Bywa też tak, że jesteście skłócone i nie rozmawiacie ze sobą, to czy to właśnie ten dzień nie jest pretekstem żeby się pogodzić i wybaczyć sobie na wzajem to co było złe i zacząć od nowa? Być tą pierwszą osobą co wyciągnie dłoń?

TO DZIĘKI NIEJ JESTEŚMY TUTAJ, TO ONA NOSIŁA NAS POD SERDUSZKIEM, TO ONA ZASŁUGUJE NA NASZ SZACUNEK, NASZĄ MIŁOŚĆ, NASZE SERCE.

Do następnego.

Emilka :*

20 komentarzy

  1. Ja mojej mamie kupiłam magnesy na lodówkę z naszymi zdjęciami ❤ z tym, że dostanie je pocztą a nie bezpośrednio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale prezent od serca i to też się liczy :)

      Usuń
  2. Tak, bardzo uroczy, dużo w nim ciepła i pozytywnych słów - miło się czytam. Ja swojej mamie już kupiłam bluzeczkę z MGshohlari, bo to jej ulubiona marka, wiem, że będzie szczęśliwa. :) Ale tak naprawdę nie wystarczy jeden prezent, a nawet dawanie ich codziennie za to co nasze mamy dla nas robią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :) Dobrze znać mamy gust :) Zgadzam się z Tobą całkowicie :)

      Usuń
  3. Moją mamę obdaruję kwiatami, uwielbia je dostawać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku zamówiłam mamie ładny, oprawiony plakat okolicznościowy (https://posterilla.pl/prezent-dla-mamy) :) Ciekawa jestem co powie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam mamie storczyka i torcik :) planuje jeszcze wziąć ją na jakiś fajny zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomysł z fajnym zabiegiem się udał :)

      Usuń
  6. Świetny wpis, kwiaty i spersonalizowane prezenty są zawsze dobrym pomysłem:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wpis. Ja się dziś wzruszylam: koleżanka wstawila dziś posta:"pamiętajmy o mamach, których już z nami nie ma". Pamiętajcie szczęściarze ze macie mamę kolo siebie bo są osoby które mają mame juz tylko we wspomnieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porusza serca, ja sobie nie wyobrażam, że .... Kocham moją mamę mocno :*

      Usuń
  8. Również w tym roku obchodziłam swój pierwszy Dzień Matki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna córeczka!
    W tym roku i ja obchodziłam pierwszy dzień matki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda że piękne uczucie ? Pozdrawiam ☺ u Ciebie podwójne kochana 😍

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*