AVON | Szminka Zmysłowa przyjemność "Hibiscus" ...

niedziela, 14 maja 2017
Hej :)

Niedziela to czas odpoczynku i czas dla rodziny. Majowe niedziele są słoneczne, więc idealne na wycieczki. Tym razem na moim blogu zabieram Was w podróż w "różowych okularach", bo mowa o iście różowej szmince.


AVON - Szminka ZMYSŁOWA PRZYJEMNOŚĆ - HIBISCUS
Pojemność: 3 g
Cena: 30,00 zł (obecnie jest promocja na stronie producenta i kupić ją można za ok. 17,00 zł - TUTAJ)


Co podaje producent?
"Szminka "Zmysłowa Przyjemność" to kolor, którego pragniesz, przyjemność, którą pokochasz. Pigmenty w połączeniu z żelową bazą dają kolor w najczystszej postaci – soczysty, świeży i pełen blasku.Lekka żelowa konsystencja bez dodatku wosków zapewnia nawilżenie i uczucie zmysłowej gładkości podczas aplikacji. Odkryj 20 zmysłowych odcieni nowej szminki Avon "Zmysłowa Przyjemność"."

Opakowanie?
Zwężana ku górze i dołowi, owalna "tubeczka'. Kolor czarny jest tutaj dominujący z dodatkiem srebra, osobiście wolałabym połączenie czerni ze złotem - nadałoby to luksusowego uroku.

Zapach i konsystencja?
Zapach lekki i delikatny typowy dla szminek do ust. Konsystencja stała, aczkolwiek w cieple robi się dość lepka, ze względu na żelową konsystencje.



Moja opinia?
Dlaczego kupujemy pomadki? Przede wszystkim ze względu na ich kolor, a inne parametry schodzą na dalszy plan, czy jest to matowa pomadka, w płynie, czy błyszcząca, itp. Osobiście uwielbiam szminki w każdym wydaniu różu, chociaż nie wszystkie mi pasują. Pomadka o której mowa jest soczyście różowa, a nawet lekko podchodzi pod fuksje. Kolor jest intensywny zarówno w pomadce jak i na ustach (mogliście ją oglądać przy majówkowej stylizacji). Nie wysusza ust. Lekko uwydatnia suche skórki, których warto pozbyć się przed jej nałożeniem, np. poprzez peeling. Warto pamiętać, że wierzchnią warstwę lepiej jest odcisnąć na chusteczce, gdyż jeśli tego nie zrobimy będzie zostawać na szklankach. Trwałość jak na taką cenę oceniam na plus. Warto pamiętać, że w upalne dni lepiej nie trzymać jej w torebce gdyż ze względu na żelową konsystencję robi się dość miękka. Podsumowując jestem z niej zadowolona, jednak tej wyjątkowej jeszcze nie odkryłam.

Czy znacie tę szminkę? Wasza ulubiona obecnie to...?

Do następnego.

Emilka :*

28 komentarzy

  1. Kolorek nie dla mnie. Jeśli róż to taki brudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam niestety uczulenie na kosmetyki Avonu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... to tak jak ja na większość z ORI...

      Usuń
  3. Jakoś nie przepadam za ich szminkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wielu nie miałam więc trudno mi o innych modelach się wypowiedzieć :):)

      Usuń
  4. Mi się szminki z Avona niestety nie sprawdziły ale kolorek ma ładny ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kolorówki Avon ;) ogólnie lubię tylko ich wody perfumowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor ładny, ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie kolor, ale już dawno nie kupuję szminek Avon :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek :)
    Firmę AVON dość lubię, zwłaszcza perfumy.
    Szminka wydaje się być również strzałem w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy niektóre też lubię od nich :)

      Usuń
  9. Ładny kolor taki odważny, u mnie to tak typowo ciemniejsze nudziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej nie mam ale bardzo sobie cenie matowe pomadki z Avon. Zostaje w obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*