ZAWSZE PIĘKNA - Kosmetyki naturalne | ZAWSZE ZDROWA - Dieta oczyszczająca ...

piątek, 28 kwietnia 2017
Hej :)

Teraz gdy sobie siedzę i patrze przez okno to ja się pytam gdzie podziała się ta piękna wiosna która była jeszcze z dwa tygodnie temu? Szaro, buro, deszczowo, jedynie śniegu brak, chociaż wiem, że w niektórych częściach polski też jest. Obecna aura nie zachęca nas do niczego, albo tylko ja mam takiego lenia w "pupie", czy Wy też? Ok stop narzekania!



Żeby nie było, że na zajączka tylko dzieci dostają prezenty ja także otrzymałam od tego mobilnego coś dla siebie i prezent okazał się strzałem w dziesiątkę. Była to książka (więcej o książce poniżej), gdyż coś w jej stylu chciałam zakupić na dniach, a tu taka niespodzianka otrzymałam najlepsze wydanie książki o jakim mogłam w tamtej chwili pomarzyć. Dlaczego? W moich planach blogowych jest seria postów o kosmetykach wykonywanych w domu - czyli tych zupełnie naturalnych - ta książka zainspirowała mnie jeszcze bardziej, bo są w niej właśnie przepisy na takie kosmetyki. Więc kochani spodziewajcie się w najbliższym miesiącu już pierwszego wpisu. 


KSIĄŻKA
Autor: praca zbiorowa
Rok wydania: 2017

"Marzysz o tym, by zatrzymać czas? Naturalna pielęgnacja, odpowiednie nawodnienie i bogactwo antyoksydantów w diecie to sprzymierzeńcy dobrego samopoczucia i młodego wyglądu. Dzięki tej książce dowiesz się, jak przygotować naturalne kosmetyk i oraz poznasz domowe sposoby na odżywienie skóry, włosów i paznokci. Nasze przepisy na zdrowe dania i napoje ułatwia ci oczyszczenie organizmu oraz pomogą uzyskać smukłą sylwetkę i gładką cerę."


Powyższe zdjęcie obrazuje o czym będziecie mogli poczytać, jedno jest pewne - nie będę pisać schematycznie jak jest w spisie, a zacznę od tych które najbardziej pasują do mojej urody. 

A wy kochani robicie swoje kosmetyki? Macie jakieś sprawdzone przepisy?  Podzielcie się...
Kto już nie może się doczekać?

Do następnego.

Emilka :*

8 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Mi bardziej chodzi o same kosmetyki niż diety 😊

      Usuń
  2. U mnie diety źle się kończą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej na uwadze mam same kosmetyki 😊 ale niektóre przepisy z książki też pyszne 😊

      Usuń
  3. Uwielbiam robić domowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie bawiłam się w domowe kosmetyki, no może poza jakimiś maseczkami, a strasznie mnie ciekawi co ciekawego może wyjść :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię domowe kosmetyki, szczególnie z awokado:) Książka wydaje się ciekawa:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę że mogłaby być fajną inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*