WIOSENNY MANICURE | Pierwsze hybrydy od bardzo dawna...

niedziela, 2 kwietnia 2017
Hej :)

Dzisiejszy dzień był bardzo udany pod względem pogody jak i jego całego pozostałego kształtu. Pozostając w pięknym nastroju, chcę się dla Was pochwalić moim manicure hybrydowym. 
Długo nie korzystałam z tego typu manicure, jednak opieka nad dzieckiem wymaga dużo czasu i nie mogę pozwolić sobie na co kilku dniowe malowanie paznokci, dlatego skusiłam się wrócić do hybryd.  Z racji, że ja już swojej lampy nie mam, to wybrałam się do salonu kosmetycznego w moim mieście - SALON URODY BELLA



Zdjęcie "Przed..." obrazuje stan moich paznokci przed przystąpieniem do działania. Jak widać urosły ładnie (jeden sama załamałam - taka niezdara ze mnie). Skórki to ojojoj... Dumna jedynie byłam z ich długości nie kształtu. 


To zaczynamy metamorfozę moich pazurków... Co z tego wyjdzie? :)


I tam pa ram...
Taki efekt jest w zupełności zadowalający. Brakujący paznokieć dosztukowany, kształt wyrównany, skórki usunięte i do tego piękne kolory i wiosenny motylek, a całości uroku dodają także brylanciki. Delikatna fuksja z kolorem nude i bielą tworzy  dla mnie duet idealny.



Iza jak widać wie co robi. Wybór kolorów, czy wzorów był przeogromny. Podsumowując dobrze wybrałam i Iza już wie co lubię i za jej sprawą jestem dumna teraz z moich paznokci. Umówiłam się już na kolejną wizytę przed świętami więc muszę się zastanowić co tym razem będziemy robić. Zajączki, jajeczka na święta, czy coś neutralnego? Na pewno się Wam pochwalę.

A Wy kochani co macie obecnie na swoich paznokciach?

Do następnego.

Emilka :*

13 komentarzy

  1. U mnie zazwyczaj łyso na pazurkach ale teraz testuje nowe lakiery i chciałbym zrobić sobie hybrydy ale nie bardzo mogę do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No... robią wrażenie. Super! Jestem ciekawa kolejnej odsłony paznokci. Sama też chyba pójdę przed świętami ogarnąć swoje szpony. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam, że to Twoje dzieło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękny manicure! <3
    Bardzo lubię róż na paznokciach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo wiosenne i dziewczęce <3
    PS. co to za lakiery, semilaci ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądają, kolorystycznie bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*