VICTORIA VYNN | SALON 5 OILS COMPLEX | Oliwka do pielęgnacji skórek i paznokci ...

sobota, 8 kwietnia 2017
Hej :)

Nie wyobrażam sobie dłoni z niezadbanymi skórkami i tutaj nie chodzi już nawet, że muszą być one wycięte, bo wiem, że nie każdy to robi, ale chodzi o to żeby były zadbane: nawilżone i nie pozaciągane, a co za tym idzie sterczące. Sama przed wizytą u kosmetyczki nie miałam czasu ich usuwać, dlatego z pomocą w ich pielęgnacji szła mi oliwka do skórek i paznokci od Victoria Vynn - która według mnie ma boski zapach, a działanie... 



VICTORIA VYNN - Salon 5 Oils Complex - Oliwka do pielęgnacji skórek i paznokci
Pojemność: 30 ml
Cena: 28,00 zł (do kupienia w sklepie producenta - TUTAJ)



Co podaje producent?
"96% naturalnych olejków
Wysoko skoncentrowana kompozycja 5 naturalnych olejów, wzbogacona witaminami, antyoksydantami i kwasami tłuszczowymi. Zmiękcza i odżywia skórki, uzupełnia niedobory wilgoci w płytce paznokcia, zwiększa naturalną grubość i wytrzymałość paznokcia. Dzięki tej silnie działającej kuracji skórki są zregenerowane, odżywione, nawilżone, a płytka paznokci utwardzona, wygładzona i nabłyszczona.
5 OILS COMPLEX: olej macadamia, arganowy, ze słodkich migdałów, awokado, nasion jojoba.
Olej macadamia – doskonałe właściwości nawilżające i odżywcze. Spowalnia procesy starzenia się komórek, nadaje skórze sprężystość i działa przeciw zmarszczkowo.
Olej arganowy – zwany „eliksirem młodości”, zawiera kwasy tłuszczowe, ważne w procesie regeneracji skóry, poprawia jej elastycznośći oraz ułatwienia gojenie uszkodzeń. Głęboko nawilża, ujędrnia i napina skórę.
Olej ze słodkich migdałów – naturalny emolient, nawilża i ujędrnia skórę, łagodzi podrażnienia, chroni przed działaniem czynników zewnętrznych, szereg substancji odżywczych: proteiny, sole mineralne, witaminy A, E, D, witaminy z grupy B, kwas linolowy i oleinowy.
Olej z avocado – olej 7 witamin A-B-D-E-H-K-PP, silnie nawilża, odżywia, wykazuje działanie nawilżające i zmiękczające. Sprawia, że skóra jest bardziej elastyczna, wzmacnia płytkę paznokcia, zapobiega jej kruchości i łamliwości.
Olej z nasion jojoba – bardzo łatwo wchłanialny przez skórę. Odżywia i nawilża, przyspieszając regenerację skóry. Wykazuje działanie łagodzące i bakteriostatycznie. Świetnie wygładza skórę, jest również naturalnym filtrem przeciwsłonecznym.
Sposób użycia: Niewielką ilość oliwki nanieść u nasady paznokcia, wmasować w płytkę paznokcia i skórki. Do stosowania zarówno na naturalną płytkę paznokcia, jak i po zakończonej stylizacji paznokci. Nadmiar oliwki rozprowadzić na dłoniach."

Opakowanie?
Chociaż nie wygląda to jednak plastikowy flakonik, emitujący bezbarwne szkło z białymi napisami. Opakowanie zakręcane jest na korek z pompką z atomizerem do nakładania oliwki. 

Zapach i konsystencja?
W jego aromacie wyczuwalny jest dla mnie na pierwszym planie olejek macadamia, w połączeniu ze słodkimi migdałami. Po dłuższej chwili czuję jeszcze coś, jednak przyznam się szczerze, że nie wiem jak pachną nasiona jojoba i czy to własnie to jest tym czymś. Konsystencja jak na oliwkę jest nieco bardziej treściwa.



Moja opinia?
Jednym zdaniem: zakochałam się w tej oliwce. Za jej zapach, który uwielbiam - taki nieco słodki, kojarzący się z egzotycznymi krajami. Za szybkość jej wchłanialności w moją skórę, skórki i paznokcie. Za idealny poziom nawilżenia moich dłoni - tak czasami stosuję ją też na całe dłonie i Wam też polecam. Za idealne nawilżenie skórek i zdecydowane wzmocnienie moich paznokci. Za jej wydajność i konsystencje. Podsumowując jest to najlepsza oliwka jaką posiadałam do tej pory i mogę polecać ją każdemu.

Czy znacie tę markę? 
Wasza ulubiona oliwka do skórek i paznokci, to... ?

Do następnego.

Emilka :*

9 komentarzy

  1. Tej oliwki nie znam, jednak przypomniałaś mi że powinnam dużo regularniej stosować, te które mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Systematyczność to podstawa działania każdego kosmetyku :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę miała ją na uwadze :) zachęciłaś mnie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam takich oliwek, zawsze zamiast na skorkach jest na wszystkim dookoła hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe coś o tym wiem ta jednak mi to oszczędza :0

      Usuń
  5. na mnie najlepiej działa ta z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*