Nie świąteczny manicure | Kolejna propozycja hybryd...

wtorek, 18 kwietnia 2017
Hej :)

Zapewne nie jedna osoba dzisiaj powiedziała "Święta, święta i po świętach". Ten czas wolny szybko mija w gronie rodzinnym, ale są to piękne chwile które powtarzają się kilka razy do roku i to najważniejsze, że mamy ten czas na odpoczynek i regeneracje sił. Tegoroczne święta były dla mnie wyjątkowe bo pierwsze Wielkanocne z moją Nikolcią i do tego córcia kończyła pół roczku. 

W przedświątecznym szumie przeglądałam wiele manicure świątecznych, to z jajeczkami, to z zajączkami, z baziami itp. Wszystkie piękne kolorowe typowo świąteczne, podobały mi się bardzo, jednak ja postawiłam na bardziej klasyczne które po świętach nie będą "przeterminowane". 






Jak widzicie na moich pazurkach zagościła szarość i koral w połączeniu ze srebrem - także to nie tylko świąteczny manicure, ale i codzienny, idealny do każdej stylizacji. Niedługo majówka i wtedy zapewne bardziej zaszaleję z kolorami.

Jak się mają Wasze manicure?

Do następnego. Emilka :*

13 komentarzy

  1. ja bym odrzuciła to srebro i poszła w klasykę ale z drugiej strony w ten sposób pokazałaś coś niebanalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super manicure, ładne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny jest ten fiolecik wpadający w szarość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne odcienie! Fajna, wiosenna wersja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestawienie kolorystyczne w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*