EVREE | HAMAMELISOWY TONIK DO TWARZY | Do skóry z niedoskonałościami...

środa, 12 kwietnia 2017
Hej :)

Kochani przyznajcie się, kto nie poznał mojego bloga? Dzisiaj jest jego pierwszy dzień w nowej odsłonie, zmiana jest ogromna, od kolorystyki, po niektóre zmiany techniczne. Pastele nieco już mi się znudziły i postawiłam na jeden, z mocnym akcentem kobiecy kolor. Do tego doszło menu, bardziej rozbudowane, byście mogli lepiej cokolwiek znaleźć (jeszcze tylko w ciągu dwóch dni uzupełnię je etykietami), a na samym dole pasek instagram`u. Jak Wam się w takiej odsłonie podoba mój blog? A wszystko to dzięki Vejjs Blogspot - która cierpliwie znosiła moje marudzenie. 

Zmiany zmianami, ale post ma być o pewnym toniku który skradł kawałek mojego serducha.

EVREE - Tonik do twarzy (do skóry z niedoskonałościami)
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 10,00 zł (do kupienia np. TUTAJ)


Co podaje producent?
"Bezpośrednia aplikacja na twarz za pomocą wygodnego atomizera przyczynia się do bardziej wydajnego wnikania składników odżywczych w skórę. Idealnie odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie.
SKŁADNIKI AKTYWNE:
hamamelis
Hydromanil™
DZIAŁANIE:
zmniejsza widoczność porów
redukuje niedoskonałości
przywraca równowagę
WYGODNA APLIKACJA W FORMIE MGIEŁKI

Hamamelisowy tonik do twarzy dzięki idealnie dobranym składnikom aktywnym doskonale odpowiada na potrzeby skóry z niedoskonałościami. Tonik przywróci Twojej skórze odpowiednie pH, zredukuje niedoskonałości, ukoi zaczerwienienia i podrażnienia oraz Twoją przygotuje skórę na przyjęcie kolejnych gestów pielęgnacyjnych."



Opakowanie?
Klasyczna plastikowa buteleczka, jakich nie mało, jednak w pięknym odcieniu, z plastikowym atomizerem. Szata graficzna skromna, subtelna i bardzo czytelna. 

Zapach i konsystencja?
Konsystencja płynna i nic tutaj więcej nie trzeba dodawać bo to w końcu jest tonik. Zapach bardzo delikatny, świeży, miły dla nosa - zdecydowanie.


Moja opinia?
Tonik poleciła mi dziewczyna w malutkim sklepie kosmetycznym w moim mieście (osoby z Grajewa na pewno wiedzą o jak sklep chodzi). Jest to dla mnie nowość ze względu na zawartość hamamelisu w składzie oraz na jego nietypową aplikację. Tonik aplikujemy bezpośrednio na skórę twarzy (tak jak mgiełki, wody do skóry). Po kilku użyciach nie byłam przekonana do tej aplikacji, jednak teraz po praktycznie dwóch miesiącach używania stwierdzam iż uwielbiam ten sposób nakładania toniku. Szybko się wchłania pozostawiając przy tym skórę delikatnie nawilżoną i nie podrażnioną, pięknie ją tonizuje, a co za tym idzie przywraca jej odpowiednie pH. Nie uczulił mnie pod żadnym względem. Jest bardzo dobrze wydajny, być może to dzięki tej aplikacji? Jego zużycia niemalże nie widać. Pory jak producent obiecał są delikatniejsze. Cóż chcieć więcej od toniku? Polecam z czystym sumieniem. 

Czy znacie ten tonik? Może mieliście wersję różaną?

Do następnego.

Emilka :*

24 komentarze

  1. Lubię markę Evree, ale toniku niestety nie znam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny wygląd bloga:) co do toniku nie miałam jeszcze okazji stosować:<

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałęm i lubiłęm :) Chociaż wolę wersję różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://alchemia-urody.blogspot.com/2017/03/evree-rozany-tonik-do-twarzy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Mógłby być dobry dla mnie :)
    Ja nie lubię aplikowania bezpośrednio na twarz i najpierw nakładam na wacik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku nie byłam do takiej aplikacji przekonana ale zmieniłam zdanie :)

      Usuń
  6. Mi bardzo podoba się aplikacja bezpośrednio na twarz mam tonik z Ziaji w takiej postaci i jest bardzo wydajny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wydajności jest na prawdę duży plus :)

      Usuń
  7. Uwielbiam toniki wyposażone w atomizery, wreszcie nic się nie marnuje na waciku! Może wypróbuję go latem, gdy moja skóra jest skłonna do zanieczyszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji nie miałam, jestem fanką tej drugiej- różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go :) mnie bardziej kusi ta druga choć nie wykluczam że tą też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty Evree! :) Super post, zapraszam do mnie loveelyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbuję ten tonik, moja skóra bardzo lubi się z oczarem. Hydrolat oczarowy z Biochemii urody to mój ulubiony, ale może dla odmiany ten z evree. Ogólnie ta firma ma dość dobre recenzje, ale ja jakoś nie trafiłam na super rzecz z niej - może to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*