DENIVIT | ANTI - STAIN INTENSE | Profesjonalna pasta wybielająca - czy na pewno ?

wtorek, 25 kwietnia 2017
Hej :)

Zapewne stali bywalcy bloga wiedzą, że całkiem niedawno zmieniłam jego szablon i ... podoba mi się bardzo, sama tak chciałam, ale jakoś mi tęskno do poprzedniego. Przyznam szczerze, że chyba niedługo nastąpi kolejna zmiana wyglądu, bo muszę czuć na 100%, że jest dobrze. Dzisiaj jednak o bieli nie na blogu, a na zębach i czy tytułowy produkt mi w tym pomógł.



DENIVIT - ANTI-STAIN INTENSE - Pasta wybielająca
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 9,00 zł (do kupienia np. TUTAJ)


Co podaje producent?
"Pasta Denivit jest znana jako ekspert w walce z przebarwieniami zębów w ponad 30 krajach. Denivit powstał, aby: skutecznie usuwać przebarwienia powstałe na skutek spożywania niektórych produktów i napojów oraz palenia tytoniu; przywrócić naturalną biel zębów dla jaśniejszego uśmiechu; dbać o szkliwo zębów dzięki delikatnej i bezpiecznej formule; zapewnić optymalną ochronę przed powstawaniem ubytków i płytki nazębnej oraz przed problemami dziąseł. Kontroluj efekt wybielania stosując tester bieli umieszczony na lewej stronie opakowania. Sprawdzaj kolor codziennie przed i po czyszczeniu zębów przy regularnym stosowaniu pasty Denivit. Tester wybielania powinien być wymieniany na nowy co miesiąc. Pasta Denivit może być stosowana codziennie. Kompleks Anti-Stain rozluźnia pozostałości na zębach i usuwa je dzięki delikatnym składnikom, które nie niszczą szkliwa zębów. Formuła Denivit została przebadana klinicznie. Testy potwierdziły wysoką skuteczność w oczyszczaniu zębów. Codzienne szczotkowanie zębów pastą Denivit zauważalnie ogranicza pojawianie się przebarwień.
Pasta Denivit Anti – Stain Intense została stworzona we współpracy z ekspertami stomatologii, aby zapewnić:
1.Skuteczne usuwanie przebarwień. Kompleks Anti-Stain wnika w przebarwienia i rozluźnia ich strukturę dwa razy skuteczniej usuwając przebarwienia*.
2. Zauważalnie bielsze zęby. Specjalne składniki czyszczące znacząco ograniczają powstawanie przebarwień i pomagają odtworzyć naturalną biel zębów.
* Skuteczność oczyszczania testowana in vitro, w porównaniu do standardowej pasty firmy Henkel."

Opakowanie?
Tradycyjna tubka stojąca na głowie, wykonana z miękkiego plastiku co ułatwia aplikację produktu. Szata graficzna czytelna i prosta.

Zapach i konsystencja?
Konsystencja średnio gęsta, spotykana niemalże w każdej z past do naszych zębów. Zapach typowy dla takiego kosmetyku pielęgnacyjnego (higienicznego).


Moja opinia?
Nie jest to moje pierwsze opakowanie, czasami zdarza mi się ją kupić, chociaż już wiem, że na wybielenie nie ma co tutaj liczyć (może jakieś minimalne, ale takie tyci tyci...). Więc dlaczego ją kupuję? Bo uwielbiam ją za sposób w jaki oczyszcza zęby. Przy jej użyci nie mam pełnych ust piany, czego strasznie nie lubię, a jednak dobrze oczyszcza szkliwo. Pozostawia świeży oddech i jest wydajna. Cóż więcej chcieć oczekiwać od pasty za taką kwotę? Polecam jeśli nie zależy Wam na wybieleniu. 

Co kochani macie sprawdzonego do wybielania z past? (chociaż wiem, że to ciężki temat)

Do następnego.

Emilka :*

8 komentarzy

  1. bardzo interesujące!
    zapraszam do mnie http://paniteesterka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem kupowałam tą pastę :) Ale od kiedy używam Blanx z lampką led nie kupuje już innej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o niej nie słyszałam 😩💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Ci pastę do zębów Himalaya Herbal, moze z wygladu i smaku odrzucac ale bardzo dobrze oczyszcza szkliwo. Mozesz ja kupic u nas w Gemini mniej niz 10 zl kosztuje razem w gratisie z małą tubka. (Zapytaj o podwójną opcję) Goraco polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swego czasu bardzo często ją używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaś lubię kiedy pasta mocniej się pieni. Nie wiem czy by mi odpowiadała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam nie z past, za to z płynów do płukania ust - Listerine stay white. Podczas używania widać, że zęby stają się trochę bielsze. Nie jest to jakoś znaczne wybielenie, ale na kolor zęba w sumie nie mamy wpływu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja też nie zauważyłam w ogóle obiecanego efektu wybielenia.. ;) ale faktem jest, że dobrze czyści zęby

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*