CZY WARTO WYDAĆ PIENIĄDZE NA ZAKUPY W SKLEPIE ZAFUL.COM | MOJA OPINIA ...

wtorek, 4 kwietnia 2017
Hej :)

Moja córeczka drugi dzień z rzędu robi mi niespodziankę i zasypia na nockę, dwie godziny wcześniej niż zwykle. Czy tak będzie już zawsze? Wolne wieczory, chwila dla siebie? Oj to raczej nie możliwe i powiem szczerze, że nawet tak dziwnie, jakoś cicho i pusto... Jedyne co za tym idzie mam chwilę czasu by pielęgnować swoją pasję do blogowania. 
W połowie marca pokazywałam, co wybrałam w sklepie Zaful.com, a dzisiaj zobaczycie realne zdjęcia tych rzeczy. Czas oczekiwania na paczkę to około 3 tygodnie - jak dla mnie szybko. 



Zamówiłam trzy rzeczy. Sukienkę na jesień, sukienkę na lato i naszyjnik do tej pierwszej. Gatunek materiałów obu sukienek oceniam na bardzo dobry, nic nie prześwituje, ani się nie rozciągnęło po 3 praniach - chociaż z ubraniami różnie bywa jedne są lepsze inne gorsze, ja trafiłam idealnie. Rozmiar standardowy. Naszyjnik wykonany jest dobrze, aczkolwiek jego przywieszki nie są idealnie symetryczne względem siebie, jednak swojej ceny jest wart, gdyż nosiłam go przez pewien czas bardzo często i wiem, że nie farbuje skóry na fioletowo i nie czarnieje. 

Rzeczy zobaczyć możecie:
Naszyjnik - TUTAJ
Sukienka jesienna - TUTAJ
Sukienka letnia - TUTAJ








Zaful.com to kolejny chiński sklep który mnie nie zawiódł.
A Wy kochani znacie ten sklep?

Do następnego.

Emilka :*

13 komentarzy

  1. Naprawdę fantastyczne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep znam tylko z blogów.
    Obie sukienki w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne sukienki wybrałaś :)Naszyjnik śliczny, ogólnie biżuteria jest tam piękna. Polecam zakupy w Zaful, rzeczy są dobre gatunkowo, ja do tej pory się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki na zdjęciach wyglądają na porządne :) Fajnie, że się nie zawiodłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zakupy robię tylko i wyłącznie stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także robię zakupy stacjonarnie, jakoś nie mogę się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne mają rzeczy ale jednag wolę zrobić zakupy w sklepie w jakimś butiku , ponieważ nigdy nie wiesz czy np. bluzka przyjdzie w zamówionym rozmiarze

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne są te sukienki! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobała mi się jesienna sukienka, wygląda super! :) W linki oczywiście poklikałam, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy wybrałaś :) Mi najbardziej podoba się ta bluzka, taka w moim stylu :D Mam podobny podobny naszyjnik, też z tego sklepu i tak średnio jestem z niego zadowolona :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja super :) Podoba nam się :)


    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne sukienki, chętnie bym je przygarnęła :) Ja w swoim ulubionym sklepie internetowym poszalałam ostatnio tak bardzo, że pozostała mi już tylko chwilówka, żeby przeżyć do kolejnej wypłaty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*