WAKACYJNE SPOTKANIE BLOGEREK W GRAJEWIE | ZAPISY ...

niedziela, 26 marca 2017
Hej :)

Długo się zastanawiałam czy zorganizować spotkanie blogerskie w moim rodzinnym mieście (Grajewo, te położone w województwie podlaskim). Przeciw jest dużo, bo w końcu na Podlasiu organizowane są spotkania w Białymstoku i co ktoś sobie pomyśli, bo te miasto jest zbyt małe, bo nigdy nie było tutaj spotkania, itd. Jednak "za" jest jeszcze więcej i właśnie dlatego, że nigdy tutaj nie było spotkania warto to zmienić, Grajewo leży na pograniczu Warmii i Mazur także czemu nie?, wiele osób nie zna tego miasta to będzie okazja do poznania, w czasie którym planuje spotkanie nie słyszałam by coś miało się w pobliżu wydarzyć także, czy robię coś złego? 

Podsumowując zapraszam Was do zapisów na Wakacyjne Spotkanie Blogerek, które odbędzie się w Grajewie, 8 lipca 2017 r. - jest to duże wyprzedzenie czasowe, ze względu na okres wakacyjny, także rezerwujcie już teraz swój czas na ten dzień - bo będzie się dużo działo. Spotkaniu przyświecać będzie szczytny cel charytatywny. 



Zgłoszenia przesyłajcie na adres e-mail: sbkobiecosci@wp.pl

W zgłoszeniu podajcie:
Imię
Kilka słów o sobie
Adres bloga
Jeśli macie fan-page i instagram 

Zgłoszenia przyjmowane są od teraz do 15 kwietnia 2017 r. Nie ważne z której części Polski blogujesz - spotkanie dla każdego. Osoby zaproszone na spotkanie otrzymają w dniu 16 kwietnia 2017 r. wiadomość zwrotną.  Cóż więcej dodać? Zapisujcie się już dzisiaj

___________________________________________

Do następnego.

Emilka :*

24 komentarze

  1. Fajny pomysł, nigdy nie byłam w tym mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że jest to tak daleko :( musiałabym wolne brać i tam nocleg jakiś załatwić bo to jednak prawie 7 godzin drogi, ale uwielbiam takie spotkania tym bardziej że jeszcze będzie organizowane coś na cel charytatywny. Może udałoby mi się dostać i wziąć wolne na ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie ryzykuje ten szampana nie pije także warto próbować i się zapisać 😊😊😊

      Usuń
    2. Też racja :) ale to bym musiała urlop brać :P nie wiem czy dostanę :) ale jeszcze mam czas :)

      Usuń
  3. Jeśli byłabym wtedy w Białymstoku, to do Grajewa w sumie nie tak daleko :) Ale ciężko mi na tę chwilę powiedzieć, czy ten termin będzie mi odpowiadał, tym bardziej, że będę zaczynać praktyki i możliwe, że będę je robić w Krk, a nie w Bstoku... więc nie będę zabierać innym szansy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak się uda... :) jeszcze jest trochę czasu, dziewczyny z Białegostoku zawsze mile widziane :):)

      Usuń
  4. Dziękuję za info o zapisach, ale w zasadzie ja jeżdżę tylko na spotkania do Olsztyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień po moich urodzinach, ale ja to za krótko stażem jestem, więc póki co odpuszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny powód by się zapisać a nie rezygnować - zapraszam :)

      Usuń
  6. Ale macie super!
    Zazdroszę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*