SCHWARZKOPF & HENKEL | FA | Fresh & Dry | Anti-Perspirant Spray | Green Tea ...

czwartek, 9 marca 2017
Hej :)

Wczoraj iście słoneczne niebo, dzisiaj pochmurnie, wiosna coraz bliżej, jednak jeszcze musimy na nią trochę poczekać. Korzystając z wolnej chwili (dziecko śpi...) i tej brzydkiej pogody, siedzę z kubkiem gorącej herbatki  i oddaje się swojej przyjemności.



FA - Fresh & Dry - Antyperspirant
Pojemność: 150 ml
Cena: ok. 8,00 zł (do kupienia np. TUTAJ oraz w stacjonarnych drogeriach kosmetycznych)



Co podaje producent?
"Odkryj niezawodną i skuteczną ochronę przed przykrym zapachem do 48h oraz stałe uwalnianie świeżości. Uczucie świeżości i suchej skóry przez cały dzień! 
» Niezawodna ochrona przed przykrym zapachem i potem
» Długotrwała świeżość
» Działanie przeciw plamom
» Przyjazna dla skóry formuła – przebadany dermatologicznie."



Opakowanie?
Smukła metalowa buteleczka, z plastikowym guzikiem do rozpylania i bezbarwną także plastikową nasadką. Szata graficzna iście wiosenna z dominującym motywem kwiatowym. 

Zapach i konsystencja?
Konsystencja ciekła, po aplikacji zmienia się w postać kropelkową. Zapach świeży i delikatny. Nie do końca przypomina mi on zieloną herbatę, aczkolwiek jest przyjemny. 



Moja opinia?
Plusem jest jego zapach jaki pozostaje na skórze, lecz sama aplikacja jest nieco dusząca - dlatego zawsze stosuje go tylko i wyłącznie w łazience. Na pewno neutralizuje nieprzyjemny zapach potu, aczkolwiek w upalne dni od niego wystarczająco nie chroni. Na zimowe, czy wiosenne pory jest dla mnie w sam raz. Zdecydowanie nie uczula i dla mojej skóry jest delikatny. Warto wspomnieć, że jest także dość dobrze wydajny. Ciekawa jestem też wersji NutriSkin oraz MysticMomenst, które czekają na swoją kolej.

Czy znacie te antyperspiranty? 
Jakie macie ulubione?

Do następnego.

Emilka :*

12 komentarzy

  1. Są fajne i mają naprawdę ładne zapachy!
    https://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/nowosci-kosmetyczne-mintishop.html?showComment=1488998114067#c1543766849651148180

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeważnie używam Rexony lub Eisenberg'a. Wiem, wiem - duży rozmach :P :)
    Dobra recenzja! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, może znajdziesz coś dla siebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, antyperspiranty w aerozolu mnie od dłuższego czasu duszą. Toteż wolę sztyfty lub kulki. Wczoraj zrobiłam niemałe zakupy w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tego samego antyperspirantu i nie mam żadnych zastrzeżeń, mogę go szczerze polecić :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za antyperspirantami w sprayu . Wolę takie w kulce

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam antyperspirantu w sprayu. Zazwyczaj używam kulek lub glinek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam Dove jak dla mnie jest najlepszy ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie chyba nie ma znaczenia jaki antyperspirant, ważne żeby działał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Fa chyba nigdy nie miałam antyperspirantu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*