Moje zakupy ze sklepu ZAFUL.COM | Linki...

wtorek, 14 marca 2017
Hej :)

Nie dawno otrzymałam propozycje współpracy ze sklepem ZAFUL.COM. Zasady takiej współpracy są zawsze proste i takie same jeśli chodzi o sklepy "chińskie", na pewno nie jedna z Was choć raz spróbowała swoich sił w takiej kampanii. Dzisiaj pokaże dla Was co wybrałam, a za jakiś czas poznacie moją opinie na temat otrzymanych rzeczy. 


Co wybrałam?


Uwielbiam błyskotki, ale te delikatne nie bijące mocno po oczach, dlatego zdecydowałam się na tego typu naszyjnik - DOSTĘPNY TUTAJ


Sportowa sukienka idealna na wiosnę do sportowych butów - DOSTĘPNA TUTAJ


Klasyczna prosta sukienka z modnym motywem na przodzie - DOSTĘPNA TUTAJ


________________________________________________________________

Jak podoba się Wam to co wybrałam? 
Macie podobny styl czy zupełnie inny?

Do następnego.

Emilka :*

9 komentarzy

  1. Mam nieco inny styl, choć naszyjnik bym założyła. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nosze się bardziej klasycznie, ale to już kwestia wieku chyba hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. przymierzam się od dłuższego czasu na zakup pierścionka ale jeszcze się nie odważyłam bo pewnie wybiorę za mały :) uwielbiam zegarki z aliexpress - kupiłam 4 dotychczas, gdzie 3 rozdałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post:) piękna biżuteria, pozdrawiam!:)
    ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Styl mam nieco inny, ale sukienka sportowa i naszyjnik podobają mi się i tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia sukienka jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, ciekawe jak będą wyglądały na żywo :) Ja kiedyś zamówiłam bardziej biżuterię, bo mają fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko noszę typowo sportowe ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*