16 marca 2017

DELIA COSMETICS | MATT LIQUID LIPSTICK | LONG LASTING | Matowa pomadka w płynie...

Hej :)

Moja ukochana kończy dzisiaj 5 miesięcy, jest coraz bardziej radosna ale i marudna, pomimo to kocham Ją z każdym dniem bardziej i bardziej - mamy na pewno wiedzą jak działa to uczucie. Dzisiejszy post jednak będzie zupełnie o czymś innym niż o dzieciach. Za sprawą pomadek od Delia zabieram Was w podróż z Bridget, Audrey, Sophia, Elizabeth oraz Claudia i Marylin.




DELIA - Matowe pomadki w płynie 
Pojemność: 5 ml

Cena: 15,90 zł (do kupienia na stronie producenta TUTAJ)

NR 2 - AUDREY 

NR 3 - SOPHIA 

 NR 4 - ELIZABETH

 NR 5 - CLAUDIA

 NR 6 - MARYLIN


Co podaje producent?
"Matowa, trwałą płynna pomadka do ust, to najnowsze osiągnięcie technologiczne w makijażu Delia Cosmetics. Kolekcja zawiera 6 głębokich kolorów oznaczonych imionami popularnych gwiazd filmowych.Cechy Liquid Lipstic Matt&Long lasting gwarantowany efekt matowy trwałość do kilku godzin nie odbija się na szklankach, kieliszkach, kubkach receptura jest wykonana z nowoczesnych polimerów, które nie wysuszają ust przyjemnie pachnie. Pomadki są skierowane do kobiet, które lubią pomadki, używają ich na co dzień lub na wyjście i chcą mieć ją jak najdłużej na ustach bez domalowania - nie jest to błyszczyk.
Jak używać: Nie używaj pomadki matowej na zniszczone usta (to nie jest pomadka pielęgnacyjna). Przed pokryciem ust kolorem należy obrysować oczekiwany kształt ust konturówką lub zwężoną częścią aplikatora, wtedy otrzymamy najlepszy efekt wizualny. Następnie pokryj obie części ust jedną warstwą koloru. Zbyt gruba warstwa może nie dać satysfakcjonującego efektu i trwałości. Po nałożeniu nie łącz ust w celu wyrównania koloru. Nie ma takiej potrzeby."

Opakowanie?
Opakowania według mnie są prześliczne, przezroczystość w połączeniu ze złotem nadaje im szyk i klasę. Wykonane z dobrej jakości materiału, z pędzelkami na zakrętce. 

Zapach i konsystencja?
Konsystencja pół płynna, "alla" błyszczyk do ust, jednak jest to pomadka. Zapach delikatny, lekko nie typowy, całkiem przyjemny.


Moja opinia?
Zapewne zauważyliście, że na zdjęciach brakuje jednego koloru (nr 1), jednak spadła mi za szafkę i jakoś nie mogę zebrać się by ją wydobyć. Pomadki zachwyciły mnie swoimi opakowaniami, konsystencją i pigmentacją - która jest naprawdę bardzo dobra. Gama kolorystyczna to jeden nudziak, róże i czerwienie, brakuje mi tutaj jakichś brązów, bo niektórzy je jednak lubią. Aplikatorem bardzo łatwo się nakłada, a co jest na plus, to to, że można nim nawet zaznaczyć kontur ust gdy ktoś nie używa konturówki. Sama aplikacja to przyjemność i łatwość. Tak jak producent podaje nie trzeba pocierać ust w celu wyrównania koloru - takie pocieranie w tym przypadku może mieć efekt wręcz odwrotny. Obecnie na ustach nie mam suchych skórek, także nie wiem czy je podkreślałyby te pomadki. Na pewno ust nie wysuszają, bynajmniej w moim przypadku. Niestety jednak zostawiają minimalne ślady na naczyniach (niewielkie ale jednak). Trwałość to kilka godzin gdy nie jemy. Podsumowując, za taką cenę warto skusić się chociaż na jedną. 

Czy znacie te pomadki? Jakie macie o nich zdanie?
Polecane pomadki matowe przez Was to...?

Do następnego.

Emilka :*

14 komentarzy:

  1. Wszystkie są piękne, trudno wybrać jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie odcienie są przepiękne. Chętnie odświeżę kolorki na wiosnę o te odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kuszą mnie, ale nigdzie ich nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy, te pozostałe są nieco za ciemne.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spory wybór kolorów, ja bardzo lubię matowe wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki, ale ja wolę jednak inne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. One teraz podbijają blogosfere podobają mi się ale póki co nie kupię bo sama mam trochę kolorówki którą chcę zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A taka śliczna ta jedyneczka:)
    Na Twoim miejscu spróbowałabym ją uratować💗

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kolory. Lubię takie na ustach i myślę, że kiedyś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam je i się nimi zachwycam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja bomba.. przepiekne odcienie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na nie ochotę! Jednak nie lubię zbytnio zamawiać na internecie czegokolwiek, wolę stacjonarnie. Podobno są dostępne w Tesco i jak j tylko zobaczę, to kupię :) bardzo spodobał mi się nr.2, bo podobnego odcienia szminki nie mam, a pozostałe są bardzo podobne do tych, które posiadam z innych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapowiadają się fantastycznie i prezentują się bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*