IDEEPHARM | Apteo Care | Krem pielęgnacyjny z wit. A + E ...

wtorek, 14 lutego 2017
Hej :)

Dzisiaj mamy walentynki, święto zakochanych i nie tylko, jak to już wspominałam we wcześniejszym poście. Ja w tym roku mam najcudowniejszą walentynkę na świecie - jaką jest moja córcia. Wam życzę mile spędzonego tego dnia bez względu czy jesteście w związku czy też nie, niech uśmiechy goszczą na Waszych twarzach.

Będąc z malutką w szpitalu na instagramie opublikowałam zdjęcie o kremie który w tym czasie mi towarzyszył na co dzień, a teraz chcę wspomnieć o nim troszkę więcej. 

 IDEEPHARM | Apteo Care | Krem pielęgnacyjny z wit. A + E ...
Pojemność: 50 ml
Cena: ok. 6,00 zł (dostępny w aptekach)


Co podaje producent?
Tym razem opis producenta możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu, także nie ma sensu pisać tego po raz drugi.

Opakowanie?
Biała plastikowa tuba, stojąca na "głowie". Korek zamykany na klik i sam nie ma opcji by się otworzył. Szata graficzna prosta i czytelna. Delikatny róż nadaje subtelności opakowaniu.

Zapach i konsystencja? 
Krem jest średnio gęsty, ładnie rozprowadza się na skórze. Zapach lekko słodki, a także wyczuwalna jest nutka takiego tradycyjnego kremu z dziecięcych lat.


Moja opinia?
Krem kupiła mi moja mama, gdy ja byłam w szpitalu i zapomniałam swojego z domu, także był to zakup na szybko, by nawilżać skórę. Krem przypadł mi do gustu ładnie nawilżał moją skórę, nie uczulił mnie i do tego jest całkiem wydajny. Stosowałam go na skórę rąk twarzy, dekoltu. Pozostawiał pewną warstwę ochronną, jednak nie był to typowy tłusty film którego nie lubię. Przy myciu rąk nie zmywał się z dłoni. Ogólnie za taką cenę jestem zadowolona z jego działania.

Czy znacie ten krem?
Jakiego używacie kremu takiego typowo pielęgnacyjnego? 

Do następnego.

Emilka :*

9 komentarzy

  1. Nie miałam go :) może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremiku :) Ale fajnie, że pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go, ale może kiedyś się na niego skuszę. Życzę dużo zdrówka dla Ciebie i córeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, ale może kiedyś się na niego skuszę. Życzę dużo zdrówka dla Ciebie i córeczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu, a do pielęgnacji używam aloesu.

    OdpowiedzUsuń
  6. za taką cenę nie ma co się dużo spodziewać, ale fajnie,że się sprawdził :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ten krem. Nie miałam go jeszcze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*