GARNIER | SKÓRA WRAŻLIWA | Płyn micelarny 3 w 1 ...

poniedziałek, 20 lutego 2017
Hej :)

W tamtym tygodniu moja kochana skończyła już 4 miesiące - jak ten czas szybko "leci", a ja miałam swoje 27 urodziny, już tak mało do 30 - stki. Niedługo pojawi się wpis o pielęgnacji niemowląt, ale dzisiaj jeszcze kosmetycznie dla nas.



GARNIER - Skóra wrażliwa - Płyn micelarny 3 w 1 
Pojemność: 125 ml
Cena: dostępna w sprzedaży jest poj. 400 ml za którą zapłacimy ok. 15,00 zł (do kupienia np. TUTAJ, bądź w sklepach Sieci Jawa i nie tylko)



Co podaje producent?

"Czy to produkt stworzony dla mnie? Tak, jeśli szukasz skutecznego, szybkiego i łatwego w użyciu produktu, który w jednym geście oczyszcza skórę i usuwa makijaż. Płyn micelarny 3w1 to prosty sposób by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania."

Opakowanie?
Opakowanie jest identyczne w sprzedażowej wersji jak i mojej upominkowej. Plastikowa, bezbarwna buteleczka z korkiem na mocny klik. Szata graficzna prosta, z dużą ilością napisów na stronie czołowej. Delikatny róż nadaje subtelności temu opakowaniu.

Zapach i konsystencja?
Konsystencja jak wiadomo ciekła, płynna. Zapach delikatny, łagodny, nie duszący. Nie pozostaje na skórze, wraz z jej wyschnięciem się utlenia.



Moja opinia?
Produkt zdecydowanie jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość by pozbyć się  makijażu. Osobiście do zmycia całego malowidła potrzebuje od 2 do 3 płatków kosmetycznych. Radzi sobie całkiem nieźle, dobrze oczyszcza. Nie uczula i nie wysusza - w końcu przeznaczony jest do wrażliwej skóry, więc rozczarowana byłabym gdyby było inaczej. Z produktu ogólnie jestem zadowolona jednak moim ulubieńcem jeszcze nie został. Ciekawa jestem wersji z olejkiem arganowym.

Czy znacie ten micelek?
Wasz ulubiony płyn micelarny to...?

Do następnego.

Emilka :*

13 komentarzy

  1. Znam i lubię ;-) Aktualnie mam w zielonej wersji do cery tłustej i mieszanej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię markę i jej produkty, ale tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubieńcem jest - to na pewno :D Zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. znam i co więcej bardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i bardzo jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana imienniczko! :) Uwielbiam płyn micelarny z Garniera, ale również mogę Ci polecić płyn micelarny z Mixa, na prawdę robi dobrą robotę :)Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony płyn micelarny. Jestem mu wierna już kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To mój najlepszy micel :) Teraz zrobiłam sobie przerwę na Nivea, ale nie jest tak dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  9. znam ale nigdy nie uzywałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*