DIAGNOSIS | MAMA`S | Stretch mark oil | Olejek przeciw rozstępom ...

środa, 8 lutego 2017
Hej :)

Za oknem od kilku dni śnieżnie biało i cały czas śniegu przybywa, do tego wszystkiego wiatr i jak tu wyjść na spacer? Korzystając z okazji, iż córeczka śpi, a ja mam w domu wszystko ogarnięte, to dla Was piszę kolejny post. Tym razem będzie o olejku od firmy MAMA`S.



DIAGNOSIS | MAMA`S - Olejek przeciw rozstępom
Pojemność: 100 ml
Cena: 29,90 zł (do kupienia TUTAJ)



Co podaje producent?
"Olejek do intensywnej pielęgnacji ciała w czasie ciąży i po porodzie poprawia elastyczność i sprężystość skóry zapobiegając rozstępom. Stosowany codziennie bezpośrednio po kąpieli zatrzymuje wodę w naskórku, dzięki czemu skóra jest odpowiednio nawilżona i chroniona przed pękaniem. Poprawia elastyczność i sprężystość skóry zapobiegając rozstępom. Stosowany codziennie bezpośrednio po kąpieli zatrzymuje wodę w naskórku dzięki czemu skóra jest odpowiednio nawilżona i chroniona przed pękaniem.
Składniki: Helianthus Annuus Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Limonene, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Linalool."

Opakowanie?
Plastikowa, wąska i wysoka, poręczna buteleczka. Zawiera atomizer, dzięki któremu olejek z łatwością aplikujemy na skórę. Szata graficzna prosta i czytelna. 

Zapach i konsystencja?
Konsystencja płynna jak przystało na olejek, a zapach typowo specyficzny, aczkolwiek nie przeszkadza mi w niczym i jest słabo wyczuwalny.



Moja opinia?
Olejek zaczęłam stosować już po porodzie. Wato wspomnieć iż w ostatnim tygodniu ciąży wyszło mi kilka rozstępów na brzuszku, które zostały do teraz i oto walka by stały się jak najmniej widoczne. Dzięki temu olejkowi moja skóra z dnia na dzień stawała się bardziej jędrna i odpowiednio nawilżona (a uwierzcie nawilżenie przy karmieniu to podstawa). Produkt mnie nie uczulił. Olejek jest bardzo wydajny i dość szybko się wchłaniał. Stosowałam go bezpośrednio po wieczornej kąpieli. Chociaż nie wiem czy zapobiegł by powstaniu rozstępów, to wiem, że pozostałe obietnice producenta zostały spełnione. Uważam, że jest godny polecenia ze względu chociażby na całkiem dobry skład. 

Czy znacie ten olejek?
Wasze ulubione olejki do ciała to ... ?

Do następnego.

Emilka :*

24 komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o tym olejku, ale to pewnie dlatego, że nigdy nie byłam w ciąży ;) sama używam zwykłej oliwki do nawilżania i sprawuje się lepiej niż niejeden balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej bym nie zastanawiała się nad takim olejkiem :)

      Usuń
  2. nie słyszałam nigdy o tym olejku ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem lepiej zapobiegać niż później leczyć:)
    BARDZO CIEKAWY OLEJEK.
    buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepie, tylko czasami nawet jak się zapobiega to wyjdzie klops :) buziaki ':*

      Usuń
  4. ciekawy produkt.. nie słyszałam o nim wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym olejku, ale wydaje się byś świetny :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo, iż nie jestem mamą z chęcią sama rozejrzę się za tym olejkiem. Moja skóra ostatnio potrzebuje nawilżenia i ujędrnienia. Myślę, że mógłby mi pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam go ale teraz delektuje się olejkiem bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej firmy miałam krem do biustu oraz krem do zmęczonych nóg. Oba kosmetyki spisywały się świetnie. Fajnie, że ten olejek u Ciebie się dobrze sprawdził.
    P.S. Bardzo spodobało mi się na Twojej stronie, dlatego zostaję na dłużej. :)

    Pozdrawiam ♥
    Włosowe Inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę znam, ale olejku nie próbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tym olejkiem ;) U mnie też pod koniec ciąży pokazały się rozstępy, ale muszę przyznać, że nawet się z nimi polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo kto je zrobił, temu się je nawet lubi :)

      Usuń
  11. Nie mam problemów z rozstępami, dlatego nie używam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*