CIEN | Nawilżający żel pod prysznic | Mango i naturalny miód ...

poniedziałek, 13 lutego 2017
Hej :)

Idąc drogą zapachową w kierunku wiosny, tym razem postanowiłam opisać moje wrażenia po wspólnych prysznicach z żelem firmy Cien, który dostępny jest w każdym Lidlu. 



CIEN - Nawilżający żel pod prysznic
Pojemność: 500 ml
Cena: 3 - 4 zł (dostępny w każdym ze sklepów Lidl)


Co podaje producent?
"Pobudzająca zmysły linia żeli pod prysznic o owocowym zapachu dostarczy dziennej porcji orzeźwienia. Nadające skórze świeżości połączenie aromatycznego zapachu mango z dobroczynnym działaniem naturalnego miodu, znanego z właściwości odżywczych  oraz regenerujących, jest idealne do codziennej pielęgnacji. Oczyszczająca skórę formuła żelu została dodatkowo wzbogacona o kompleks witamin A, E, F oraz prowitaminę B5. pH przyjazne dla skóry."

Opakowanie?
Plastikowa lekko wygięta i zwężana ku górze buteleczka. Korek na typowy klik. Przezroczysta, dzięki czemu widać pozostało ilość żelu do zużycia. Szata graficzna lekka i rześka.

Zapach i konsystencja?
Konsystencja pół płynna, spływająca z dłoni. Zapach lekko słodki ale i rześki, z przeważającą nutą mango, a dopiero gdzieś tam w tle przeplata się aromat słodkiego miodu.


Moja opinia?
Wygodne poręczne opakowanie. Zapach jest taki jak lubię, słodycz przeplatana z orzeźwieniem, idealny do zrelaksowania się po ciężkim dniu. Sam żel dobrze rozprowadza się na skórze, ładnie się pieni. Nie wysusza i nie uczula. Nawilżenia nie zaobserwowałam, ale jak już niejednokrotnie podkreślałam, nie oczekuję jego, od tego typu produktów. Dobrze oczyszcza i to jest najważniejsze, w kosmetyku myjącym. 

Czy znacie kosmetyki Cien? Co najbardziej z nich lubicie?

Do następnego.

Emilka :*

12 komentarzy

  1. Jak ja lubię ich żele:) są tanie i takie pachnace💗
    Choć tego jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że nie używałam żadnych produktów Cien a zwłaszcza żeli. Raz tylko trafiła mi się pomadka ochronna z konieczności bardziej niż z upodobania i zapach nie był zbytnio atrakcyjny. Nie mniej jednak żele do kąpieli to moje ulubione kosmetyki :) Owocowe żele trzeba lubić - myślę, że skusiłabym się na żel z tej firmy ale o innym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, czy dla mnie ten zapach tez by podpasował! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki cien
    Ale tego żelu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten żel, świetny zapach mango, niezbyt chemiczny :) sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żeli z Lidla akurat nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi z Lidlem nie po drodze... a szkoda, bo widzę, że mają naprawdę fajne kosmetyki.
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*