CHOCOKISS | Słodkości na walentynki i nie tylko ...

sobota, 11 lutego 2017
Hej :)

Mówią, że walentynki powinno obchodzić się 365 dni w roku i z tym się zgadzam, jednak ten dzień 14 lutego jest szczególny . W tym jednym dniu w roku większość z nas czuje się bardziej doceniona niż zwykle, wyjątkowa i serduszka są przepełnione miłością. Nie prawdą jest też, że walentynki są tylko dla par (zakochanych), przecież kochamy swoich rodziców, rodzeństwo, mamy przyjaciół dla których także można okazać, że nam na nich zależy. 


Bliskie nam osoby możemy obdarować prezentem większym lub mniejszym, a także tradycyjną kartką walentynkową i czekoladkami. 

Ja w tym roku stawiam właśnie na czerwone kartki walentynkowe z odpowiednim napisem dla każdej osoby i do tego słodkie czekoladki w pięknych kartonikach od CHOCOKISS

Czekoladki dzięki swoim napisom obrazują nasze uczucia do danej osoby. Jakie wzory wybrałam widzieliście już na powyższym zdjęciu, a teraz zobaczcie je poniżej z bliska.














Czyż nie są cudne? Taki gest jest cenniejszy od najdroższych prezentów jeśli nic poza samą ceną w sobie nie znaczą. 

Czekoladki możecie kupić m.in. w Delikatesach Centrum, Shell, Tabak Polska, Carrefour, Lukoil, Piotr i Paweł, a resztę sklepów znajdziecie na stronie CHOCOKISS. Warto dodać, że czekoladki są bezglutenowe, także idealne dla osób które nie tolerują glutenu.

Więcej wzorów dostępne na stronie w zakładce Desenie.

A Wykochani byście chcieli otrzymać taki słodki upominek? 

Do następnego.

Emilka :*

40 komentarzy

  1. Podzielam zdanie, że walentynki nie są tylko dla zakochanych. Czekolady są w cudownych opakowaniach i myślę, że wywołają uśmiech na twarzach obdarowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam gdzieś te czekoladki i zawsze mega mi się podobały ich opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania super, ale czekolada nie najlepsza :( obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście lubię, nieco inny smak bo jest bez glutenu :)

      Usuń
  4. Drugi raz widzę te czekolady i jestem pod wrażeniem ich opakowań, zakochałam się w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Od samego patrzenia na zdjęcia zrobiło mi się za słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czekoladę, a ta prezentuje się zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super pomysłowe te czekolady :) Na pewno ucieszyłabym się z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te czekoladki są świetne!! Ja trafiłam na nie w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te czekoladki są super na prezent

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielokrotnie widząc te czekolady od razu mam ochotę je zakupić ! ;) wyglądają cudownie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobne dostępne są teraz w Biedronce :) i sklepach ze słodyczami Wawel :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*