BOURJOIS | Healthy Mix ... | Light Vanilla

poniedziałek, 6 lutego 2017
Hej :)

Jeszcze podczas styczniowych zakupów kosmetycznych, w moje ręce wpadł tester podkładu Bourjois - Healthy Mix. Jako, że tester posiadał, aż 12 ml pojemności i wystarczył mi na ponad pół miesiąca, postanowiłam dla Was opisać moje wrażenia.



BOURJOIS - Healthy Mix (51 - Light Vanilla)
Pojemność: produkt 30 ml
Cena: ok. 47,00 zł (do kupienia np. TUTAJ)



Co podaje producent?
"Bourjois rozświetlający, owocowy podkład Healthy mix zapewnia promienny wygląd i wspaniały blask, który będzie utrzymywał się na skórze przez 16 godzin. Delikatna i kremowa formuła podkładu subtelnie integruje się ze skórą, dzięki temu efekt makijażu jest bardzo naturalny. Podkład zapewnia półmatowe wykończenie.
Podkład zawiera wyciąg z moreli, imbiru, jabłek i melonów.
- Morela - dodaje blasku
- Melon - działanie nawilżające 
- Jabłko - antyutleniacz
- Imbir - działanie odświeżające
Owocowy, wspaniały zapach podkładu stanowi koktajl z owoców, następnie bukiet kwiatów i na końcu białe piżmo i szlachetne drzewa. Kompozycja ta tworzy delikatną aurę, która pozostawia na skórze trwały, piękny zapach."

Opakowanie?
Mój tester wykonany jest ze szklanej buteleczki, z plastikowym korkiem, z przyklejoną do niego szpatułką. Szata graficzna to prosta nalepka z napisami o produkcie. Niestety nie mogę wypowiedzieć się na temat oryginalnego opakowania, gdyż go nie posiadam.


Zapach i konsystencja?
Zapach typowy dla podkładów do twarzy, niczym szczególnym się nie wyróżnia. Konsystencja półpłynna, która nie spływa z dłoni i z łatwością rozprowadza na skórze.


Moja opinia?
Podkład z łatwością rozprowadza się na skórze, czy to gąbeczko, czy pędzlem, a nawet palcami. Nie pozostawia smug i nie tworzy efektu maski. Jego krycie jest na średnim poziomie (co możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu), jednak do codziennego makijażu jak najbardziej naturalne wykończenie jest na plus. Warto wspomnieć, że podkład na skórze nieco ciemnieje, jednak nie znacznie. Nie wysusza skóry i jej nie uczula. Pomimo iż, jest rozświetlający to twarz nie świeci się po jego użyciu a jest ładnie rozpromieniona. Nie wiem czy utrzymuje się aż 16 godzin, bo nie było mi dane tak długo nie zmywać makijażu, aczkolwiek faktem jest to, że kilka ładnych godzin możemy go na naszej skórze podziwiać.  Podsumowując jestem z niego zadowolona. 

A czy Wy znacie ten podkład?
Jaki obecnie macie w użyciu?

Do następnego.

Emilka :*

35 komentarzy

  1. Znam, ale dla mnie niestety nawet 51 jest za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Rimmel Match Perfection odcien porcelana jest bardzo jasny

      Usuń
    2. Dla mnie idealny, niedługo lato korzystaj ze słoneczka kochana :)

      Usuń
  2. Znam ten podkład głownie z blogów i vlogów, ale sama nigdy nie używałam, bo jest dla mnie za mało kryjący.

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kilka swoich ulubieńców :) Ale tego nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubiłam kiedyś ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także używam na codzień Healthy Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten podkład i chętnie do niego wracam ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Krycie takie jak lubię, nie za mocne w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryje średnio jak widać na codzienne wyjścia :)

      Usuń
  9. Miałam kiedys dwa podkłady Bourjois i byly ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. z tej marki miałam 123 taki sobie był: fajnie że nie obciążał tak bardzo ale podkreślał skórki suche i trwały ni ebył, teraz mam inny i chyba już zostanę przy nim

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam z tej serii ten w wysokiej butelce z pompką i nie polubiłam go dla mnie mocno przereklamowany :(

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo naturalnie wygląda na buzi;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*