VITTORIO BELLUCCI | La Castello D'oro | EDT ...

środa, 4 stycznia 2017
Hej :)

Typowa kobieta kocha "ładnie pachnieć" - gdzie to stwierdzenie można rozpatrywać bardzo indywidualnie. Jedne lubią perfumy, inne zaś balsamy zapachowe, lecz jakikolwiek zapach towarzyszy każdej z nas. 
Jakiś czas temu w moje zbiory zapachowe trafiła wspomniana w tytule woda toaletowa i to dzisiaj o niej chciałam napisać.


VITTORIO BELLUCCI - La Castello D`oro - EDT
Pojemność: 100 ml
Cena: ok. 12,00 zł (do kupienia np. TUTAJ



Co podaje producent?

"La Castello d’oro to współczesny, wyrafinowany i bardzo kobiecy zapach. Połączenie akordów kwiatowych z akcentem drewnianym i delikatnie bursztynowym nadaje zapachowi wyrazistości i oryginalnego charakteru. Zapach stworzony z myślą o kobiecie współczesnej- dynamicznej, wyzwolonej i spontanicznej.
Nuta głowy: palisander, heliotrop, róża, orris
Nuta serca: Jaśmin, nuty bursztynowe
Nuta bazy: białe piżmo, drzewo sandałowe" - opis ze strony internetowej strefaurody.pl


Opakowanie?
Duża prostokątna i szklana butelka z plastikowym korkiem na "pyk". Szkło jest bezbarwne dzięki czemu widzimy ile zapachu jeszcze zostało. Szata graficzna prosta o złotym napisie. Perfumy od nowości były zapakowane w kartoniku z efektem rybiej łuski.

Zapach i konsystencja?
O zapachu napisze poniżej, a konsystencja jak przystało na dany produkt płynna - kropelkowa po rozpyleniu.


Moja opinia?
Powyższa woda toaletowa trafiła do mnie przypadkowo, gdyż jest to wygrana w instagramowym konkursie. Zapachu nie znałam wcześniej i nie wiedziałam jak pachnie, także była to dla mnie zupełna nowość. Na plus na pewno zasługuje pojemność i estetyka flakonika. Zapach jest z bardzo niskiej półki cenowej, jednak przyznać muszę, że utrzymuje się na skórze do plus - minus 3 godzin co było dla mnie zaskoczeniem. Ubrania zdarza się, że pachną nawet i na drugi dzień. A jak oceniam sam zapach? Jest on nieco intrygujący, gdyż nie jest to zapach słodki, ani z mojej półki zapachowej, jednak jest w nim coś co mnie do niego ciągnie. To delikatna świeżość połączona z nutką elegancji, a zarazem pewnej codzienności. Czy to aromat na zimowe dni? Co kto lubi. Cena jest kusząca więc czemu by nie spróbować. Osobiście ciekawa jestem innych zapachów VB.


Czy znacie ten zapach lub inne VB?
Wasz ulubiony zapach tą porą roku to...? 

Do następnego.

Emilka :*

18 komentarzy

  1. Nie znam, ale to że czuć go jeszcze na ubraniach kolejnego dnia mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak... jednak jestem typową kobietą, uwielbiam ładny zapach i to właśnie zapach ma dla mnie największe znaczenie. Długo pachnący perfum to rzadkość. Będę musiała wypróbować tej propozycji 😃 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  3. U mnie ostatnio Dolce & Gabbana 3 L'Impératrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałabym go powąchać żeby wiedzieć czy jest to zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy a tym bardziej zapachu perfum :)

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej wody. Mam swoje ulubione zapachy i innych po prostu nie kupuję, choć czasem dostaję od kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze muszę powąchać zapach zanim stwierdzę czy jest dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również nie znam tej propozycji

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej perfumki :D
    Ale bardzo chętnie bym powąchała :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*