Red t-shirt and moro | Stylizacja w nowym roku ...

wtorek, 3 stycznia 2017
Hej :)

Kolejny rok przed nami, kolejne postanowienia, marzenia, listy zakupowe i osiągnięcia. Życzę Wam tego wszystkiego spełnienia i nawet jeśli coś się nie uda, nie będzie tak jak sobie to wymarzyliście, czy wyśniliście, to pamiętajcie - to nie jest koniec świata. Rozejrzyjcie się w koło siebie i dostrzeżcie ile dobra Was otacza w postaci bliskich osób, tego co już macie i osiągnęliście i patrzcie na świat z uśmiechem. 

Tak jak większość z Was ja też mam kilka postanowień noworocznych, a jednym z nich jest częstsze pisanie na blogu i urozmaicanie postami - czy mi się uda? Rok pokaże. 

Dzisiaj zapraszam Was na pierwszą stylizacje w 2017 roku. Jest to klasyczna czerwona bluzka z wiązaniem u góry, zakupiona w Chińskim Sklepie, do niej dobrałam dresowe spodnie moro z bazarku oraz czarne wiązane buty na grubej podeszwie. Dodatki to szary płaszcz, pastelowa chusta i czarna czapka. Jak to wszystko wygląda w całości? Oceńcie sami.











I jak Waszym zdaniem?
Połączenie hot or not?

Do następnego.

Emilka :*

28 komentarzy

  1. Po ciąży zdecydowanie wyglądasz jak laska! :) Jak Ty to robisz? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ale ja bym wolała trochę przytyć a tu nic... :(

      Usuń
  2. no Kochana, wyglądasz obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz Kochana jak zawsze!
    Stylizacja bardzo trafnie dobrana , uwielbiam wzór moro.
    Buzikaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz Kochana 💞

    Ładne buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super połączenie soczystej czerwieni z wzornictwem moro.

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna bluzeczka, krwista czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BArdzo fajne spodnie:) świetny płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja trzy razy TAK ! podoba mi się :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby nie w moim guście a podoba mi się. Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*