OOTD | Czarna spódnica w połączeniu panterki i różu ...

wtorek, 10 stycznia 2017
Hej :)

Pogoda za oknem zimowa, spadło trochę śniegu. Drzewa od mrozu są iście białe - uwielbiam ten widok. W domu rodzinnym stoi jeszcze choinka, to czemu by nie skorzystać i nie zrobić zdjęć stylizacji własnie przy niej?

Także - na sobie mam spódnicę z ozdobną kokardą i kieszonkami, w stylu "alla sportowym", do tego czarne rajstopy oraz bluzka z Dresslily.com. Dopełnieniem jest złoty zegarek i minimalistyczna biżuteria. 

Zapraszam do zdjęć









Co myślicie o tym połączeniu?
Ubrałybyście się tak czy nie?

Do następnego.

Emilka :*

28 komentarzy

  1. Ooo, jaki masz ładny zegarek !!! Dobra, a teraz przyznaj się kogo wynajęłaś za fotografa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a zdjęcia zrobiła szwagierka :)

      Usuń
  2. bardzo ładna spódniczka i sliczny kolor lakieru do paznokci. Mi panterka zbytnio nie pasuje i nie czuje sie w niej pewnie, ale Tobie w niej bardzo do twarzy!
    zapraszam do mnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko stawiam na ten wzór ale czemu nie :)

      Usuń
  3. Bardzo ladna bluzeczka i piękne pazurrrrki <3
    super wyglądasz ! :)

    10,30$
    mogę rownież prosić o kliki u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo udane połączenie. Pazurki 1 klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz. Fajny zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, a spódnica bombowa !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zegarek i spódnica:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz :) pazurki też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*