Moje zakupy ze sklepu Dresslily | Linki ...

sobota, 7 stycznia 2017
Hej :)

Zawsze przed świętami BN robiłam wymarzoną listę zakupową, w tym roku (w 2016) jednak zabrakło mi na to czasu. Jakiś czas temu otrzymałam propozycję złożenia zamówienia na stronie dresslily.com, na pewną kwotę, więc w dzisiejszym poście pokaże Wam co zamówiłam, a za jakiś czas opiszę wrażenia z otrzymanych rzeczy.



Pierwsze co wpadło w moje ręce to różowa bluzka z motywem panterki - dostępna za 10,30 $ TUTAJ


Kolejno w koszyku zagościł złoty zegarek - dostępny za 3,00 $ TUTAJ


Trzecią rzeczą były pędzelki i ich jestem najbardziej ciekawa - gdyż kosztowały jedynie 3,50 $ dostępne TUTAJ


Ostatnia rzecz to szaro - różowa bluzka z cudną kieszonką - dostępna za 13,53 $ TUTAJ


Jak podobają się dla Was moje wybory?
A Wy co byście wybrały z asortymentu sklepu?

Do następnego.

Emilka :*

45 komentarzy

  1. ciekawe te pędzle! :) Miłego weekendu! x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zegarek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również podoba się zegarek. Co do pędzli, moze się okazać, że taka tania sprawa wcale nie musi być złą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pędzelki fajnie wyglądają i zegarek ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej się pędzle podobają. ;))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelków nigdy za wiele. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem pędzelków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka z motywem panterki śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też od nich paczkę dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A have some items from Dresslily and like them!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle wyglądają solidnie, ciekawe jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarek mi się podoba, ma ciekawą tarczę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek wpadł mi w oko, jak jest dostępny mały rozmiar to chętnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy zegarek, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna propozycja. Bardzo pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe jak się pędzle sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*