EQUAZEN | MUMOMEGA | Suplement diety ...

poniedziałek, 9 stycznia 2017
Hej :)

Będąc w ciąży byłam wierna suplementowi diety Femibion. Ostatnie opakowanie skończyło mi się praktycznie po urodzeniu Nikoli. W swoich zapasach miałam otrzymany suplement MumOmega, który postanowiłam wykorzystać, a przyznam, że byłam jego działania bardzo ciekawa. 



EQUAZEN - MumOmega - Suplement diety dla kobiet w ciąży i karmiących piersią
Pojemność: 30 kapsułek
Cena: średnio 48,00 zł (do kupienia np. TUTAJ i w wielu innych aptekach stacjonarnie)



Co podaje producent?

"Mumomega to nowoczesny suplement diety o unikalnym składzie, łączący specyficzne długołańcuchowe kwasy tłuszczowe omega-3 oraz omega-6, które są ważne podczas ciąży i w okresie karmienia piersią. Spożywanie kwasu dokozaheksaenowego (DHA) przez matkę wspomaga prawidłowy rozwój mózgu i oczu u płodu i niemowląt karmionych piersią.
Zastosowanie: suplementacja diety dla kobiet planujących ciążę, będących w ciąży lub karmiącch piersią w celu uzupełnienia niedoborów cennych kwasów tłuszczowych omega-3 i omega-6.
Zalecane spożycie: 1 kapsułka dziennie w trakcie posiłku.
Składniki: olej z ryb, żelatyna, olej z wiesiołka (Oenothera Biennis), substancja wiążąca (glicerol), przeciwutleniacz (alfa-tokoferol).
1 kapsułka zawiera: olej z ryb: (w tym Omega-3: kwas eikozapentaenowy (EPA) 42mg, kwas dokozaheksaenowy (DHA) 300mg), olej z wiesiołka (w tym Omega-6: kwas gamma-linolenpwy (GLA) 15mg, kwas arachidowy (AA) 8,4mg), naturalna witamina E 2,8mg."


Opakowanie?
Tradycyjne kartonikowe, ofoliowane - typowe dla tego typu tabletek. Tabletki są zabezpieczone w listkach. Szata graficzna promująca brzuszek ciążowy, co przykuwa uwagę oraz mnóstwo informacji o produkcie. 

Zapach i konsystencja?
To forma żelowych tabletek, które jak dla mnie nie posiadają żadnego zapachu.



Moja opinia?
Plusem zdecydowanie dla mnie jest brak zapachu tabletek. Minusem ich rozmiar, gdyż należę do grupy osób które mają trudności z połknięciem nawet najmniejszej tabletki, a co dopiero takiego rozmiaru. Przy odpowiedniej jednak pomocy szklanki wody i czegoś do przegryzienia staje się to realne. Tabletek w opakowaniu jest 30 także jedno pudełeczko starcza na jeden miesiąc. Efekty jakie zauważyłam? Szczerze mówiąc jest to suplement przy którym efektów nie widać gołym okiem. Na pewno nie odczuwam tak mocno zmęczenia, mój organizm jest odżywiony. Zaobserwowałam też, że moje paznokcie są mocniejsze i się nie rozdwajają ani nie łamią, być może to efekt działania suplementu. Suplement nie należy do najtańszych i decyzję o jego przetestowaniu zostawiam dla Was.

Używacie tego typu suplementów, nawet dla kobiet nie będących w ciąży?

Do następnego.

Emilka :*

14 komentarzy

  1. Ja staram się w miarę systematycznie brać witaminy a po suplementy dla kobiet w ciąży raczej nie sięgam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem z tych osób które raczej unikają suplementów ;) jedynie jakiś biotebal lub witaminę D3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czasami się zdarzało, ale od ciąży regularnie :)

      Usuń
  3. Fajny produkt, muszę go sobie zakupić gdyż razem z mężem staramy się o dzieciątko.
    Bardzo pomocny post, dziękuję :)

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również testowałam ten suplement,recenzję opublikuję w tym tygodniu i serdecznie go polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poza witaminami dla kobiet w ciąży typu Femibion i folik nie biorę nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ciąży też byłam wierna Femibionowi :)

      Usuń
  6. Ja bardzo rzadko siegam po suplementy. Czasami wezmę cos "na wlosy"

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam przykre doswiadczenia z suplementami diety xd rzadko sie sprawdzaja. W Twoim przypadku dobrze, ze w pozytywny sposob wpłyną na kondycje paznokci :)

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :*

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wydaje mi się, że to od suplementu bo odżywek ostatnio nie stosowałam :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*