11 stycznia 2017

DELIA | Zmywacz lakieru do paznokci z gąbeczką ...

Hej :)

Od około roku czasu na moich paznokciach nie gościł manicure hybrydowy, który jest teraz na czasie. Paznokcie maluję tradycyjnymi lakierami do tego przeznaczonymi, dlatego też w mojej kosmetyczce niezbędny jest zmywacz do paznokci.



DELIA - Zmywacz bezacetonowy w gąbce
Pojemność: 75 ml
Cena: 6,00 zł (do kupienia np. TUTAJ)



Co podaje producent?
"Zmywacz z gąbką to innowacyjny sposób na usunięcie lakieru z paznokci. Skutecznie usuwa każdy rodzaj lakieru. Bezacetonowy - nadaje się do paznokci naturalnych, tipsów i akryli. Wygodny dozownik nie tylko ułatwia zmywanie paznokci, ale również zapobiega wyciekaniu zmywacza dlatego od dzisiaj zmywanie paznokci staje się przyjemnością."

Opakowanie?

Okrągłe, białe i plastikowe,zakręcane na nakrętkę, po której odkręceniu widnieje gąbeczka nasączona zmywaczem. Szata graficzna iście letnio - wiosenna.

Zapach i konsystencja?
Gąbeczka zatopiona w płynnym zmywaczu (mocno nasączona). Zapach typowy dla zmywaczy do paznokci, nieco mocny - co mi osobiście trochę przeszkadza.


Moja opinia?
Czy taka forma usuwania lakieru z paznokci jest wygodna? Z pewnością TAK. Zmywacz bardzo dobrze sobie radzi z każdym kolorem lakieru nie marząc skórek wokół płytki (przetestowałam czarny, czerwony i kilka innych kolorów). Nieco trudniej usuwa lakiery brokatowe, jednak daję radę. Z lakierami które zawierają większe drobinki radzi sobie już dużo słabiej - ale nie znam zmywacza który by sobie z nimi radził dość dobrze. Usuwanie lakieru jest naprawdę bardzo szybkie, gdzie na ten brzydki zapach mogę w tym momencie przymknąć oko. Podsumowując jestem z niego zadowolona i cena jak najbardziej zachęca do zakupu. Dodam, iż jest także dostępna wersja z acetonem.

Czy znacie ten zmywacz? 
Macie jakiś swój ulubiony?

Do następnego.

Emilka :*

34 komentarze:

  1. Znam ten zmywacz tylko z blogosfery. Zaciekawił mnie i mam w planach go kupić.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Liczyłam na to, że usunie brokatowy lakier ;D A szkoooda, ale fajna opcja ułatwienia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzi ciekawy produkt:) chętnie kiedyś przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak u Ciebie się sprawdzi jak by coś :)

      Usuń
  4. Świetny post! Bardzo przyjemnie się czytało,pozostawiam obserwacje żeby zobaczyć jak się rozwijasz i jakie tematy podejmujesz ! Oraz serdecznie zapraszam do siebie reginaboguckaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie zmywacze, przydają się kiedy trzeba jeden paznokieć poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś zmywacz z gąbeczką i bardzo go lubiłam. Problem pojawiał się wtedy, kiedy miałam ranę na palcu i trzeba było zmyć lakier... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o takim cudeńku! :o Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zaciekawił. Na pewno muszę go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli ma mocny zapach to nie dla mnie bo moja głowa zareaguje migreną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wydaje się mocny... a dla Ciebie może być ok ...

      Usuń
  10. Gdzieś go widziałam, ale też chciałam zrobić taki sposób zmywania sama :D Póki co do zwykłych lakierów lubię ten zmywacz z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Isany też lubię :) A samemu zrobić to też super pomysł :)

      Usuń
  11. Bardzo pomysłowy!
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa konkurs - zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam takiego zmywacza w gąbce.

    OdpowiedzUsuń
  13. wolę tradycyjną formę zmywacza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tradycyjna w domu też zawsze się przyda :)

      Usuń
  14. Ja po zmywacz do paznokci sięgam jedynie latem kiedy maluję paznokcie u stóp, u rąk ze względu na pracę nie używam bo paznokci malować nie mogę. Dlatego wybieram byle jaki zmywacz :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam ten zmywacz! Natychmiastowo usuwa lakier z paznokci, a do tego nie ma zbyt ostrego zapachu! Zapraszam do mnie: http://sylviastyle.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*