DELIA | Jesienną - zimowe odcienie lakierów do paznokci ...

piątek, 13 stycznia 2017
Hej :)

W okresie jesienną - zimowym, na moich paznokciach goszczą chłodniejsze kolory (pomijając róż - który jest numer jeden dla mnie). Dzisiaj zaprezentuję Wam trzy typowo moje kolory w tym czasie.



DELIA - Trend collection - Big & Brush - Lakier do paznokci
Pojemność: 11 ml
Cena: 6,50 zł ( do kupienia TUTAJ)




Co podaje producent?
"Najnowsza kolekcja lakierów w trendowych kolorach proponowanych w 2016 roku przez Pantone.Zawiera 16 kolorów od perłowych po klasyczne błyszczące kremowe. Kolekcja oparta jest na nowej, szybciej schnącej formule.  Została również wzbogacona o nowy płaski, gruby, zaokrąglony pędzelek, dzięki któremu wykonanie manicure jest znacznie szybsze."

Opakowanie?
Szklana niewielkich rozmiarów buteleczka. Zakręcana na plastikowy korek z "udanym" pędzelkiem. Szata graficzna prosta - co nadaje urokowi jakże zwykłemu lakierowi do paznokci i z całą pewnością ładnie prezentuje się na toaletce.


Zapach i konsystencja?
Konsystencja w trzech kolorach jest identyczna, płynna, jednak tak szybko nie spływa z płytki paznokcia. Zapach typowy dla lakierów do paznokci, jednak nie jest mocny - za co u mnie jest plus.


Moja opinia?
Zacznę od tego, że opakowanie bardzo mi się podoba - złote napisy z bielą to coś co zawsze ładnie się prezentuje i ma swój szyk. Kolejno pozytywne wrażenie zrobił na mnie pędzelek, który jest dość szeroki, z lekkim zaokrągleniem na końcu dzięki któremu wystarczą 3 klasyczne pociągnięcia i płytka jest ładnie pomalowana (najmniejszy paznokieć można pomalować nawet przy jednym ruchu - wymaga to jednak pewnej wprawy - której ja osobiście się uczę, a czasami się już udaje). Pędzelek nie pozostawia smug. Warto zwrócić uwagę, że do pokrycia idealnie płytki paznokcia potrzebujemy dwóch warstw lakieru. Produkt dość szybko wysycha. A jak z trwałością? Mam lakier już od 4 dni na paznokciach i przyznam szczerze, że nie zauważyłam żadnego odprysku, gdzie nie mam zmywarki i zmywam ręcznie, jedynie niemalże nie widoczne przetarcia na końcówkach paznokci - także ogromny plus. Z lakierów jestem jak najbardziej zadowolona i z całą pewnością zakupię inne wersje kolorystyczne.

A czy Wy znacie tę serie lakierów?
Lubicie duże pędzelki?

Do następnego.

Emilka :*

73 komentarze

  1. Fajne kolory, ja jeszcze nie zdążyłam ich użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak u Ciebie się spiszą :)

      Usuń
  2. Znamy znamy:)
    Mam takie same i też jestem z nich zadowolona😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem przyjemne mają kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te kolorki :) Miłego popołudnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne kolory ;) trafiłam tutaj przez przypadek, ale ciekawy blog więc chyba zostanę na dłużej, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka kolorów z Delii ale ostatnio w ogóle nie używam zwykłych lakierów. Bardzo ładnie wyglądają na Twoich pazurkach :)
    Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great product! Have a lovely Day! 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolory. Nie miałam jeszcze okazji ich używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolory. Nie miałam jeszcze okazji ich używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam i zastanawiam się który bardziej mi się podoba: granatowy czy czerwony :D
    * niewidoczne piszemy razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bordo :) ps. dziękuje za uwagę :)

      Usuń
  11. Piękne kolorki, ale najbardziej urzekł mnie złoty :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W ogóle nie znam lakierow tej firmy. Najbardziej podoba mi sie oczywiście czerwień 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam sobie złoty i srebrny kolor; srebro jest super ale złoto takie żółte ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet ładnie wyglądają:) ale póki co mam za dużo lakierów więc podziękuję:D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten granatowy najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe czy ten lakier wytrzymałby na moich paznokciach w mojej pracy :) Kolory nawet ładne. Też zimą używam bardziej chłodnych odcieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie pracujesz? Warto spróbować :)

      Usuń
  17. Granatowy kolor zdecydowanie najbardziej mi się podoba :) W ogóle masz piękne i zadbane paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam lakierów kolorowych z Delii, ale jakiś czas temu skusiłam się na odżywkę multiwitaminową. Kolory na Twoich paznokciach bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolory :) u mnie glownie czerwien i bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tworzysz świetne posty :) widać ,że prowadzenie bloga to Twoja pasja. Jestem zachwycona <3
    myślę ,że zostanę na dłużej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa pozdrawiam :*

      Usuń
  21. Strasznie podobają mi się te kolorki lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej serii, ale bardzo mi się kolory podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię lakiery tej marki, tej serii nie znam, ale na pewno kupię przy okazji :) Kolorki są super, mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak u Ciebie się spiszą :)

      Usuń
  24. Straszne podoba mi się to bordo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*