Czy warto wydać pieniądze na zakupy w sklepie Dresslily.com | Moja opinia ...

czwartek, 12 stycznia 2017
Hej :)

Kilka dni temu pokazywałam co zamówiłam w sklepie dresslily.com, a dzisiaj chcę zaprezentować jak to wszystko wygląda w rzeczywistości i czy warto robić tam zakupy.  Dodam jeszcze, że praktycznie każda rzecz jaką kupiłam przyszła do mnie osobno, jedynie pędzelki i zegarek były zapakowane razem - koszt wysyłki był jeden. Rzeczy były starannie zapakowane, co zasługuje na plus. 



A teraz czas pokazać otrzymane produkty - zapraszam


Pierwszy był zegarek - widać, że wykonany jest starannie. Przede wszystkim działa poprawnie po wyjęciu zabezpieczenia. Kolor złota w rzeczywistości jest nieco inny niż na zdjęciu. Jaka będzie trwałość koloru - czas pokaże. W sklepie dostępny TUTAJ.






Razem z zegarkiem były pędzelki - ich jakość powalająca jednak nie jest, aczkolwiek na straty też ich spisać nie można. Oceniam je na średnią półkę. Chcecie więcej o nich poczytać? Dostępne TUTAJ.



W drugiej paczce otrzymałam szarą bluzkę - bluzka jest starannie wykonana, z elastycznego materiału i co najważniejsze nie prześwituje. Wybrałam rozmiar S, jednak jest on trochę zaniżony, gdyż w ramionach jest minimalnie za mała, lepszy byłby M. Poza nie dopasowanym rozmiarem same plusy. Dostępna TUTAJ.





Trzecia paczka zawierała ostatni produkt jaki wybrałam - była to bluzka z panterką, którą widzieliście już dwa posty wcześniej. Także rozmiar S i ta jest już idealnie dopasowana. Materiał cieńszy i nieco inny niż w poprzedniej. Także jest dobrze wykonana. Do kupienia TUTAJ.




Odpowiadając na moje tytułowe pytanie stwierdzam, po otrzymanych rzeczach, że warto robić zakupy w tym sklepie. Na pewno są rzeczy lepsze i gorsze, ale czemu by nie spróbować chociaż raz? 


A czy Wy znacie ten sklep? Jaka jest Wasza opinia?

Do następnego.

Emilka :*

34 komentarze

  1. Z tego sklepu jeszcze nic nie miałam :). Fajny zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam tego sklepu w ogóle. Fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta szaro-różowa bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy :D Piękny zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten sklep, mam z niego kilka fajnych rzeczy m.in. piękne ozdobne poszewki na poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek ładnie wygląda :) chyba z tego sklepu jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupuję wszystko stacjonarnie :) jestem staroświecka :P ale ładne rzeczy wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie też można kupić fajne rzeczy :)

      Usuń
  8. Ja jakoś nie lubię robić zakupów na zagranicznych stronach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze odwiedzić ten sklep:) świetny zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super rzeczy, jeszcze nie testowałam produktów z tego sklepu :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zamawiałam nigdy z tego sklepu, ale zegarek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczekuję właśnie na trzecią przesyłkę z tego sklepu. Z wcześniejszych jestem jak najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuszki prezentują się wspaniale ,wyglądają na dobrej jakości jak i inne rzeczy .
    Ja aktualnie mam uzależnienie z aliexpress.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek mi się podoba ,pędzelki też niczego sobie jednak ja nie mam dobrych doświadczeń z taki pędzlami , a bluzki raczej nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja niejednokrotnie fajne rzeczy upolowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie robiłam zakupów w takich sklepach, ale może kiedyś się skuszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajne rzeczy ;) z tego sklepu jeszcze nic nie zamawialam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*