CUCCIO | Lakier do paznokci i Top Coat ...

niedziela, 15 stycznia 2017
Hej :)

Dzisiaj mamy wielki finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - więc warto pomagać i pamiętać, że pomoc niesie pomoc. Nigdy nie wiadomo w jakiej sytuacji może znaleźć się każdy z Nas. Przez ostatnie doświadczenie uświadomiłam sobie to jeszcze bardziej i nieco inaczej patrzę już na pewne sprawy. W życiu nie są aż tak ważne rzeczy materialne, ale zdrowie, szczęście,  radość i poczucie wsparcia w bliskich, czy dalszych osobach i nie zapominajmy też o szczerości.

Przeglądając zdjęcia na komputerze, znalazłam te zrobione na początku tego roku, gdzie wpis miał pojawić się już dawno, a wyszło tak, że inne posty go zdominowały. Dzisiaj jednak chcę zapoznać Was z dwoma produktami od CUCCIO.



CUCCIO - Lakier do paznokci i Top Coat
Pojemność: oba produkty po 13 ml
Cena: Lakier ok. 40,00 zł (do kupienia TUTAJ) / Top Coat  ok. 50,00 zł (do kupienia TUTAJ)



Opis producenta?

LAKIER: 
"Jedyny lakier o wytrzymałości hybrydy! Niezawodna trwałość 10+ dni. Triple-Pigmentation opatentowana technologia potrójnej pigmentacji. Idealny efekt już przy pierwszej warstwie. Niespotykany dotąd połysk, który nie traci swojej intensywności. Włókno Dupont nakrętka z pędzlem ze specjalnie wyselekcjonowanego włókna DuPont. Nowatorska formuła chemiczna Nie zawiera DBP i Toluenu. Nie odpryskuje i nie ściera się na krawędziach paznokci. Odwrócony kształt butelki pozwala wykorzystać lakier do samego końca."
TOP COAT
"Najszybszy Top Nabłyszczający - 7 sekund! • ultraszybkie wysuszanie • niesamowicie wysoki połysk • długotrwała wytrzymałość • reaktywny: foto-inicjatory oraz szybko działające monomery, reagując ze zwykłym światłem przyspieszają proces wysychania lakieru • powłoka, która nie ma sobie równych! Stosować aplikując na dowolny kolor jako warstwa nawierzchniowa."


Opakowanie?
Lakier - szklana bezbarwna buteleczka z czarnym plastikowym korkiem z pędzelkiem. Zwężana ku dołowi. Szata graficzna prosta bez zbędnych upodobnień. Top różni się tym, że buteleczka jest siwa i nie widać zawartości.


Zapach i konsystencja?
Konsystencja obu produktów jest płynna, jednak produkty nie uciekają tak szybko z paznokci. Wydaje mi się, że konsystencja topu jest bardziej treściwsza. I lakier i top mają typowe zapachy dla tego rodzaju produktów, dość mocno wyczuwalne.



Moja opinia?
Z lakierami tej firmy wiązałam zawsze duże nadzieje i gdy w moje ręce trafił ten kolorek byłam bardzo zadowolona, że mam okazję w końcu sprawdzić na sobie jak się spisze. Producent obiecuje trwałość do 10 dni - w moim przypadku nie miało to jednak miejsca. Gdyż przetarcia widoczne były już na drugi dzień, a odpryski na trzeci - pomimo nałożenia topu. I tutaj pewna zagadka - ten sam top z innymi lakierami pracuje bardzo ładnie, czyli to z lakierem jest coś nie tak. Może jeszcze kiedyś się skuszę na inny odcień dla porównania czy wystąpi taka sama sytuacja, czy akurat ten kolor okazał się być "trefny". Warto wspomnieć, że w obu produktach bardzo ładnie operuje się pędzelkami. Lakier dość szybko zasycha. Top nie schnie w 7 sekund, jednak tragedii też nie ma. Po nałożeniu topu kolor się uwydatnia i nabiera blasku. Podsumowując lakierowi pragnę dać jeszcze jedną szansę, a z topu jestem zadowolona.

Znacie te produkty? Jak je oceniacie?
Wasza ulubiona marka lakierów do paznokci?

Do następnego.

Emilka :*

26 komentarzy

  1. czasami tak jest, ja bym nie dała tyle za lakier i top coat, chyba że naprawdę jest sprawdzony i wiem ze będzie się utrzymywał długo. Ale kolorek piękny :)
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat w ramach upominków dla blogerek... ale kusi mnie kupić inny kolor :)

      Usuń
  2. Serio? Mam czerwony i morski lakier z tej serii i u mnie trzyma się super nawet bez topu. Myślę nad kupnem hybryd tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ładnie się prezentuje - lubię takie przełamane czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ten lakier w kolorze czerwonym, nie używałam do niego tego topu i u mnie była rekordowa trwałość i krycie!O ile zwykłe lakiery wytrzymują u mnie max dobę, to ten trzymał się 3 dni bez żadnych śladów zużycia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak! Mam taki sam problem z tymi lakierami. Na drugi dzień miałam już pościerane końce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ładny szkoda że tak kiepsko się trzyma..

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor. Ale ty masz piękne paznokcie i dlonie kobieto. :)

    OdpowiedzUsuń



  8. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mysle, ze następne wpisy beda równie ciekawe.
    Jeśli szukasz naprawy, konfiguracji PC itp w Warszawie to zajrzyj :

    Komputery PC Urysnów


    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne paznokcie ;) a tym że zdjęcia leżały w folderze to się nie przejmuj, tez mam tak że zrobię mnóstwo zdjęć a potem o nich zapomnę i tak leżą i leżą i czekają na swoją odsłonę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, ale ja rzadko decyduję się na czerwień choć mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*