BIOXSINE | DERMAGEN | Szampon i odżywka przeciw wypadaniu włosów...

wtorek, 17 stycznia 2017
Hej :)

Moje włosy nie widziały nożyczek już od około roku (a nie przepraszam, podcięłam sobie sama grzywkę - co było błędem...), przez ten czas bardzo urosły po długości jednak zauważyłam to dopiero po zdjęciach. W najbliższym czasie czeka je podcięcie końcówek. Po ciąży zaczęły mi wypadać, dlatego z półki wyciągnęłam zestaw przeciw wypadaniu włosów. Czy pomógł o tym poniżej.




BIOXISNE - Dermagen - Szampon i odżywka
Pojemność: 300 ml
Cena: szampon ok. 34,00 zł (do kupienia TUTAJ); odżywka ok. 34,00 zł (do kupienia TUTAJ)


Opakowanie?
Dzisiaj wyjątkowo pozwoliłam sobie zacząć od opisu opakowania, dlatego iż w obu produktach jest ono identyczne. Butelki są wykonane w białego, plastiku z korkiem na typowy klik. Szata graficzna prosta, aczkolwiek z ogromem informacji o produkcie. Pudełka z zawartością od nowości są zamknięte w zafoliowanych kartonikach, co u mnie jest plus. 



SZAMPON

Co podaje producent?
"Bioxsine Dermagen dla Kobiet to ziołowy szampon, który został opracowany z myślą o kobietach mających problem z wypadaniem włosów oraz tych, które chcą zachować zdrowe i gęste włosy. Szampon Bioxsine Dermagen dla Kobiet to połączenie krzemu, niacynamidu oraz formuły Biocomplex B11. Regularne stosowanie wzmacnia mieszki włosów, zapobiega wypadaniu włosów oraz wspomaga ich wzrost, jednocześnie pielęgnując je i sprawiając, że są miękkie, lśniące i łatwe w rozczesaniu.
Szampon Bioxsine zapobiega wypadaniu włosów jednocześnie pielęgnując je w sposób odpowiedni dla poszczególnych potrzeb kobiecych włosów.
Zawarte w nim witaminy i składniki mineralne odżywiają włosy sprawiając, że stają się one mocne, zdrowe i pełne życia.
Skuteczność i bezpieczeństwo stosowania produktu zostały udowodnione klinicznie.
Szampon Bioxsine stworzono w oparciu o składniki ziołowe i nie powoduje on skutków ubocznych.
Posiada pH odpowiednie dla skóry głowy i nie powoduje podrażnień.
Nie zawiera barwników.
Szampon Bioxsine Dermagen Dla Kobiet dostępny jest w 4 rodzajach: do włosów normalnych/ suchych, do włosów tłustych, do włosów farbowanych i przeciwłupieżowy."

Zapach i konsystencja?

Jego forma jest pół płynna, z łatwością rozprowadza się na włosach i nie spływa z dłoni. Zapach przypomina mi aromat szamponu z dziecięcych lat, jest lekki i rześki.




ODŻYWKA

Co podaje producent?
"Bioxsine Dermagen dla Kobiet to ziołowa odżywka do włosów, która została opracowana z myślą o kobietach mających problem z wypadaniem włosów oraz tych, które chcą zachować zdrowe i gęste włosy. Dzięki zastosowanej formule, w skład której wchodzi krzem, pantenol i Biocomplex B11, oprócz ochrony przed wypadaniem włosów, odżywka Bioxsine Dermagen:
Nawilża i nadaje włosom blasku,
Wspomaga wzrost zdrowszych, grubszych i mocniejszych włosów,
Ułatwia rozczesywanie,
Odżywia zniszczone końcówki włosów,
Posiada pH odpowiednie dla skóry głowy i nie powoduje podrażnień,
Został przetestowany dermatologicznie w Niemczech przez Dermatest."

Zapach i konsystencja?
Odżywka ma nieco zbliżony zapach do szamponu, aczkolwiek jest dla mnie bardziej wyraźna. Konsystencja jak na odżywkę dość gęsta, przypominająca konsystencją maskę do włosów.


Moja opinia?
Dany zestaw stosuję już około miesiąc czasu i przyznać muszę, że całkiem z nim się polubiłam, ale... Szampon dość dobrze się pieni, jego wydajność jest normalna. Dużym plusem jest dobre oczyszczenie. Odżywka nie obciąża skalpu, gdyż nakładam ją od skóry głowy bo jak by inaczej miała pomóc na wypadanie włosów. Zauważyłam, w tym czasie, że faktycznie ilość włosów na szczotce stała się o wiele mniej widoczna i za to ogromny plus. Wszystko byłoby pięknie gdyby nie fakt, że włosy po tym duecie zawsze mi się elektryzują. Nie ma znaczenia czy wysuszę je suszarką, czy wyschną same, czy noszę czapkę czy nie. I drugi minus to delikatne ich przesuszenie. Przez te dwa spore dla mnie minusy, pomimo innych plusów niestety nie wrócę do tego zestawu. Być może u osób z innym rodzajem włosów, te minusy mogą się nie pojawić. 


Czy znacie ten duet? Co polecacie na wypadanie włosów?

Do następnego.

Emilka :*

42 komentarze

  1. Chętnie polecę produkt mojej siostrze bo ma problem z wypadającymi włosami. Moje włosy na szczęście nie wypadają w dużej ilości jednak chętnie również sama go wypróbuję :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pod względem wypadania wypadł na plus ;)

      Usuń
  2. ciekawy post. caly czas szukam czegos dobrego na wypadanie wlosow, bo niestety sypia mi sie one niesamowicie!
    skoro przesuszaja - to nie dla mnie, mam wlosy przesuszone i zniszczone w pewnym stopniu, tak wiec bede unikac jak ognia :D
    buziaki, obserwuje :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może u Ciebie by ich nie wysuszył, ja ciężko mam z doborem szamponu :)

      Usuń
  3. Oj jak przesuszaja to niestety nie dla mnie ja na razie używam wcierki Jantar z bursztynem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś otrzymałam do przetestowania odlewkę szamponu i był całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki szampon przydałby mi się :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam sporo produktów do włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zachwycona Twoim blogiem <3
    jesteś piękna :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja już myślałam, że to jakies suplementy :)

    Co do marki to nie znam, i niebardzo poznam, bo nic innego nie moze używać poza szamponem HS :)
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię elektryzowania się włosów...

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dla mnie. mam swoje sprawdzone mazidła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham produkty tej marki ... uwielbiam ampułki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś szampon tej marki, a na wypadanie włosów po porodzie nic mi nie pomogło :(

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę pomyśleć nad zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam poprzednią wersje szamponu i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale na razie mam spory zapas tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie próbowałam tych produktów, może kiedyś się skuszę :)
    Obserwujemy? www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że ograniczyły wypadanie jednak nie wyobrażam sobie aby moje włosy miały zostać dodatkowo przesuszone - to totalnie skreśla te kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może u Ciebie by to nie wystąpiło :)

      Usuń
  18. Uwielbiam szampony bioxsine u mnie dają świetne efekty i często do nich wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że produkty podziałały na wypadanie włosów :) Chętnie wypróbuję kiedyś szampon tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedawno stosowałam szampon i powiem szczerze, że efekty były naprawdę imponujące.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*