PACZUSZKA NIESPODZIANKA OD DELIA COSMETICS | MIKOŁAJKI ...

czwartek, 8 grudnia 2016

Hej :)


Dwa dni temu były Mikołajki i z tej okazji wybrałam się na zakupy po raz pierwszy z moją księżniczko. Święto było podwójne, bo Nikola miała też tego dnia swoje pierwsze w życiu imieniny. Miałyśmy coś sobie kupić a wyszło, że wszystko co kupiłam jest dla córci. Jednak jak się okazało, matka nie została tak bez niczego, bo otrzymałam paczuszkę z kosmetykami o Delia Cosmetics, której zupełnie się nie spodziewałam i dzisiaj chcę pochwalić się zawartością.




W pudełeczku były ukryte pod różowym materiałem pomadki, kredki do oczu, lakiery do paznokci oraz zmywacz. Wszystko w najnowszych odcieniach. O czym przekonacie się poniżej sami.




Zmywacz, ale nie taki tradycyjny, lecz gąbeczka nasączona zmywaczem - ciekawa jestem jak poradzi sobie ze usunięciem lakieru z paznokci.


Trzy lakiery do paznokci w iście jesienną / zimowych kolorach z kolekcji Trend & Big Brush. Coś czuję, że mogą przydać się przy świątecznym manicure. W całej palecie jest aż 16 odcieni.


Trzy pomadki Creamy Glam w limitowanej wersji. Nie do końca to moje kolory, lecz czerwień może okazać się idealna na święta, a pozostałe dwie na noc sylwestrową.


Pięć odcieni kredek do powiek, które już po pierwszym wypróbowaniu, stwierdzam, że są wygodne w aplikacji, jednak na dokładną recenzję musicie jeszcze poczekać.


Czy ktoś w Was także otrzymał takie pudełeczko?
Jakie są Wasze wrażenia?

Co dostaliście kochani od swoich Mikołajów?

Do następnego.

Emilka :*

26 komentarzy

  1. Czy ja dobrze widzę, że jedna pomadka jest granatowa? :O Ciekawe, jak wygląda na ustach... paczuszka ogólnie ciekawa :) Pozdrawiam Emilko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak dobrze :) na ustach kosmicznie hihi...

      Usuń
  2. Noo ekstra prezent😍 sama taki otrzymałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że możesz przetestować daj znać jak ta szminka granatowa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka wygląda kosmicznie, nie moje klimaty ale na jakieś spotkanie klimatyczne czemu nie :D

      Usuń
  4. Super paczuszka kochana :) Ja dostałam miłą niespodziankę od nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna niespodzianka. A ten zmywacz intryguje 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paczucha miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paczuszka i fajna zawartość. Mikołajki się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super prezent, zazdroszczę :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, bardzo fajna paczka. Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się podoba, odcienie pomadek też :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*