GOLDEN ROSE | Nail & hand creme | Krem do rąk i paznokci ...

piątek, 18 listopada 2016
Hej :)

Kolejna partia mojego ciała która jest nadmiernie wysuszona w ostatnim czasie to dłonie. Prawdę mówiąc mam swoje ulubione kremy do rąk, lecz chciałam dać szansę temu którego jeszcze nie używałam i stał smutny na półce. Czy się spisał tak jak chciałam? 


GOLDEN ROSE - Nail & hand creme - Intensywnie nawilżający krem do rąk i paznokci
Pojemność: 25 ml
Cena: jest to produkt prezentowy - nie dostępny w sprzedaży 



Warto na samym początku wspomnieć, że produkt został wyprodukowany przez POLLENA-EWA SA dla Golden Rose, jako produkt prezentowy.

Co podaje producent?
"Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry rąk i paznokci. Zawiera D-pantenol, który działa tonizująco, doskonale nawilża, nadając dłoniom miękkość i elastyczność. Dodatek alantoiny koi i łagodzi podrażnienia, regeneruje uszkodzony naskórek. Ekstrakt z cytryny rozjaśnia i odświeża skórę."

Opakowanie?
Tubka o niewielkich rozmiarach, idealna nawet do małej torebki. Wykonana z miękkiego plastiku, dobrego jakościowo, zakręcana na plastikowy korek. Szata graficzna biało - pastelowa - z czarnymi napisami. 

Zapach i konsystencja?
Zapach kremu kojarzy mi się, z kremem mojej babci i nie chodzi tu o konkretny produkt, ale o wspomnienia. Jest lekki i rześki. Konsystencja, typowa dla kremu do dłoni, która z łatwością się na nich rozprowadza. 


Moja opinia?
Ten krem to produkt który gdyby był dostępny w sprzedaży, na pewno nigdy więcej nie znalazł by się w mojej kosmetyczce. Dlaczego? Bo zupełnie się u mnie nie sprawdził. Nie nawilża, nie mówię już o intensywnym nawilżeniu. Słabo wchłania się w dłonie i nawet po bardzo długim czasie od jego nałożenia, przy myciu rąk się zmywa. Pozostawia tłusty film - czego akurat na dłoniach nie lubię. Jedyne co mi w nim się spodobało to zapach. 

Wpadła może w Wasze dłonie ta próbka?
Jaki obecnie stosujecie krem do rąk?

Do następnego.

Emilka :*

27 komentarzy

  1. Nie wiedziałam, że Golden Rose ma kremy do rąk. Ja różne używam kremy do rąk, obecnie używam leczniczego, ponieważ jesienią i zimą mam bardzo suche ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A już miałam pisać, że nie wiedziałam o kremach od Golden Rosa, a to jakiś gratis/prezent tylko. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja w tej chwili używam kremu z Carrefour'a za 3 zł ;-D Z firmy "Ultra Soft naturals" - i szczerze z całego serca polecam go wypróbować każdemu! Chyba najlepszy krem do rąk jakiego kiedykolwiek używałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz używam Garniera :) ale u mnie takie produkty słabo schodzą, akurat moje dłonie nie są wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Neutrogena U mnie najlepiej się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro nawet lekko nie nawilża, to się nie skuszę... ja muszę mieć mocno i intensywnie działający krem

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, a obecnie mam czerwony krem Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj raczej bym po niego nie siegnęła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat produktów od Golden Rose i przyznam, że jestem zaskoczona, że krem jest tak beznadziejny.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze na suche ręce polecam kleik z siemienia lnianego. rewelacyjnie nawilża skórę oraz łagodzi podrażnienia spowodowane zimnem.
    Cenie sobie recenzję, które nie zawsze są pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że Golden Rose wchodzi w inne kategorie kosmetyków. Barwo, że się rozwijają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tłusty film na dłoniach to nie jest to co lubię...

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem nie dla mnie, chociaż mam ich trochę w domu, ostatnimi czasy mam problem z sucha skóra na dłoniach i potrzebuje dobrego nawilżenia mam kremy do rąk w każdym pomieszczeniu jak i w torebce, dodatkowo używał kremu z Wit A.
    Z przyjemnością obserwuje aby być na bieżąco, zapraszam również do siebie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremów tej marki nie znamy, ale kosmetyki kolorowe bardzo lubimy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*