UPOMINKI OD PATRONÓW SPOTKANIA BLOGEREK W BIAŁYMSTOKU | POWSPOMINAJMY WSPÓLNIE SŁONECZNE MIESIĄCE...

piątek, 23 września 2016
Hej :)

Kilka dni temu podzieliłam się z Wami moją relacją ze Spotkania Blogerek które odbyło się w Białymstoku, przy ulicy Grochowej 2 w Restauracji Ilios. Kto przeoczył post to zapraszam TUTAJ. Dzisiaj chcę pokazać jakie cudowności otrzymałyśmy od patronów tego spotkania - a jest tego całkiem sporo, także przygotujcie się na kolejną dużą dawkę zdjęć. 



Powyżej przypomniałam wszystkich patronów spotkania, a teraz zapraszam na zdjęcia upominków od każdego z nich.

_______________________________________________________________________

NUVISION


KWIACIARNIA FLORAQUEEN
Strona  / Facebook


DROGERIA ŻYJ ZDROWO


COULEUR CARAMEL


CUREPLEX



WAX PILOMAX


BIELENDA


DERMAGLIN


THE BODY SHOP



CONSTANCE CARROLL


SEE SEE


OLEJOWY RAJ


AKATJA


LEE STAFFORD



BIOXSINE POLSKA


PALMERS


PARTY LITE


EQUILIBRA


VICTORIA VYNN


AMBASADA PIĘKNA


MIA


CUCCIO


ALOWI



BATISTE


LAVERA


PHARMACERIS 



DROGERIA JAWA

Sklepy na Podlasiu znajdują się w:
Białystok – Zachodnia 2 A
Choroszcz – Sienkiewicza 28
Ciechanowiec – Plac 3 Maja 8


FARMONA



SAELA PIWNE KOSMETYKI


UHOLKI


BARILLA


KROKUS / PRZETWORY


DR KOALA

____________________________________________________________

Z tego miejsca chciałam bardzo podziękować wszystkim patronom, za przyłączenie się do naszego wydarzenia oraz za otrzymane upominki. 

Kochani dajcie znać co Was najbardziej zainteresowało o czym chcielibyście w najbliższym czasie poczytać, na moim blogu?

Myślałam,też o dodaniu postu o organizacji takiego spotkania za kulis. Co tym sądzicie?

Do następnego.

Emilka :*

82 komentarze

  1. Dużo tych wspaniałości :) Udanego testowania teraz !

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze kiszone :) spotkanie jak widzę udało się wybornie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre te kiszone z chili , polecam 😉

      Usuń
    2. a było coś do ogórków?

      Usuń
    3. Heheh kiszone to pomyłka hehe :) do ogórków drineczki D

      Usuń
  3. aż mnie w dołku ścisnęło :-D tyle cudów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ^.^ a tam, moje serce skradła pomadka z Bourjois ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie ciekawi ten piwny kosmetyk .

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poczytam post :) ja teraz zgłosiłam się do udziału w spotkaniu blogerskim w Krakowie :) do 2 października można wysyłać zgłoszenia, może się uda. Spotkanie jest 5/6 listopad :)
    Wszystkie produkty są świetne jedynie testowałam kosmetyki do włosów bioxsine i byłam zadowolona z efektów. Większość marek znam ale z tych kosmetyków akurat nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniuuu, a gdzie można poczytać więcej nt. tego spotkania w Krakowie? :))

      Usuń
    2. mam nadzieję,że na spotkaniu byłaś :)

      Usuń
  7. Jeeeej, ale fajnie, że widzę kolejną osobę z Białegostoku.:D

    aż się buźka cieszy.:D
    Kurcze szkoda, że ja za późno się obudziłam z tym spotkaniem blogerek. No cóż ale może za rok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dziewczyny organizują polecam :)

      Usuń
  8. Wspaniałe prezenty - miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo tego miałyśmy dzięki wam :* Miało nic nie być :) Niestety ja połowy nie użyję :( Moja mama trochę już mi podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spora ilosć tych upominków, jestem pod wrażeniem;) Chętnie poczytałabym o organizacji takiego spotkania od kulis;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się postarałyście o sponsorów. Chętnie dowiem się, jak to jest za kulisami ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. dostałyście kwiaty?! matko jak cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym przeczytała kochana jak to wygląda od kulis :) Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przywiozłaś do domu same dobroci, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tego dużo ;) super!

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłęgo testowania bo jest co :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, sporo tych rzeczy :) Miłego testowania :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle tu tych dobroci, że aż nie wiem na czym zawiesić wzrok... super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogórkach :D:D:D:D:D

      Usuń
  19. Ale zostałyście rozpieszczone! Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dużo świetnych upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiałam ten tusz od MNY, miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszcze u nas nic takiego nie ma miejsca:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale wspaniałe upominki! Ja bym chętnie przeczytała post o takim spotkaniu - zza kulis :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O to masz testowania a testowania :) Mydło z TBS polecam - bardziej to peeling niż mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. no nieźle :D ja jestem ciekawa maseczki do stóp :D jeszcze nigdy o czymś taki nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale wspaniałości :-) Miłego i udanego testowania :-)

    www.mar-iw.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale wspaniałości :-) Miłego i udanego testowania :-)

    www.mar-iw.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Widze swietne marki! Cale mnostwo dobrodziejstwa

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne prezenty, życzę miłego testowania.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*