Pastele i drobinki złota na paznokciach | Manicure ...

niedziela, 18 września 2016
Hej :)

Miałam uwiecznić mój manicure który miałam w dniu spotkania z koleżankami blogerkami, jednak niestety nim zrobiłam zdjęcia manicure się zniszczył w czasie remontu. Wczoraj na moich paznokciach zagościło nowe zdobienie, którym chcę się dla Was pochwalić (Ci co śledzą mój instagram mieli okazje zobaczyć je już wczoraj).




Produkty jakie użyłam do wykonania manicure, możecie zobaczyć poniżej. 






Co sądzicie o tym połączeniu? 



Jakie kolorki goszczą obecnie na Waszych paznokciach? Chwalcie się dla mnie na snapie: kobiecoscii 

Do następnego.

Emilka :*

52 komentarze

  1. Jak najbardziej w moim stylu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie delikatne paznokcie pasujące do każdej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie. Ja postawiłam na klasyczną czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ciemne bordo :) Twoja stylizacja także mi się podoba :)

    Zapraszam na rozdanie właśnie z Constance Carroll ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie jest bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. woooow nie lubie brokatów ale mani piekne ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja nie lubię brokatów zmywać hihi :)

      Usuń
  7. Myślałam, że to hybryda :-D śliczny mani.. jak najbardziej w moim stylu :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ślicznych pazurków <3 Piekne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a paznokietki już krótkie :(

      Usuń
  9. Piękne! Bardzo lubię jasne paznokcie, a Twoje tutaj prezentują się naprawdę ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, bardzo w moim guście :)
    Jeśli możesz, kliknij w link w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny manicure, delikatny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie póki co bez lakieru ;-( Bardzo ładne połączenie kolorystyczne, pełna klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie wyglądają :) i podoba mi się pomysł na zdjęcia :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie, uwielbiam golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie, uwielbiam golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię lakiery z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne pazurki <#
    Moje mają teraz odpoczynek od malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne pazurki i pierscionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne mani, ja teraz na paznokciach mam granatowy kolor z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*