OOTD | Czarna ramoneska i dziany sweterek ...

środa, 21 września 2016
Hej :)

Za oknem tam gdzie mieszkam od paru dni jest już prawdziwa jesień i tylko pozazdrościć tym którzy mogą delektować się ciepłem promieni słoneczka po lecie. Przeziębienie trzyma od kilku dni - tak zawsze mam przy zmianie pogody na jesień, czy zimę. Mimo to na spacerki trzeba wychodzić by się dotlenić i przy okazji zrobiłam kilka zdjęć telefonem dzisiejszej stylizacji.

Na sobie mam szare trampki z modną wstawką brązowej skórki, w których zakochałam się od pierwszego spojrzenia. Tradycyjnie w obecnym czasie czarne leginsy, w połączeniu z szaro - zielonkawym i bardzo ciepłym, dzianym swetrem z wywijanym dużym kołnierzem. Całość uzupełnia czarna ramoneska  - która obecnie się nie dopina. 

Zerknijcie jak prezentuje się to na fotografii. 








Brzuszek już coraz większy - a do porodu zostało terminowo 24 dni... wytrwamy czy przechodzimy aż za.... Jak myślicie? :)



Miłego popołudnia.



Do następnego.



Emilka :*

66 komentarzy

  1. Ale uroczo wyglądasz w tym sweterku z brzuszkiem :)
    Ciekawa jestem rozwiązania :)
    Koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Sweterek w ciekawym kolorze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! A brzuszek - cudo!:) Fajnie że tu do Ciebie trafiłam :) Z miłą chęcią będę Cię oglądać:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na temat szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, potwierdzasz słowa, które często się wypowiada - kobieta w ciąży promienieje :) 24 dni szybko zleci, a kto wie może i szybciej maleństwo będzie chciało świat zobaczyć. Zdrowia i szczęścia dla Ciebie i maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tyle cudownych słów ... wszystko zależy już od malutkiej :) i nie dziękuje by nie zapeszyć :) buziaki kochana :*

      Usuń
  5. Świetny sweterek absolutnie uwielbiam takie dekolty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciąża chyba służy każdej kobiecie :) ładny ten sweterek, uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz wspaniale, takie sweterki potrafią pogrubiać, a Ciebie z Twoim brzuszkiem wcale :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam wrażenie że w nim grubasek ze mnie :) dziękuje :*

      Usuń
  8. Przyjemnie na Twój wielki brzuszek popatrzeć! :)) Już niedługo będziesz mogła się cieszyć malutkim bobaskiem- super:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :) Świetny sweterek!
    Gingerhealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek i kurtczka świetne a ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz kochana, ciąża Ci służy :)

    Pozdrawiam Zocha:)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna ramoneska :)

    Życzę Ci, żebyś wytrwała :) Masz już spory brzuszek :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Już tak , a był taki mały :)

      Usuń
  14. Sweter świetny! Pięknie Ci z brzuszkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek w sam raz na te jesienne, podlaskie chłody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, na Podlasiu zawsze zimno.... :)

      Usuń
  16. ślicznie wyglądasz! U mnie też przeziębienie :-( oczywiście obserwuję ! :-)

    pozdrawiam
    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  17. brzusio wielki <3 sweterek bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się ten sweter.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz! Dodatkowo sama uwielbiam takie połączenia, czyli sweterek z ramoneską. ostatnio chodzę w takich zestawieniach cały czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz . Sweterek taki jak lubię super.

    OdpowiedzUsuń
  21. 3 dni temu kupiłam prawie identyczne trampki, bardzo mi się podobają - szary z brązem, pasują do jeansow. 3maj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweterek boski. Ale brzuszek jeszcze piękniejszy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek boski. Ale brzuszek jeszcze piękniejszy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*