INDIGO | P2 | Manicure na zakończenie lata ...

czwartek, 1 września 2016
Hej :)

Każdy kto widział mój ostatni post paznokciowy, zapewne pamięta jakie miałam krótkie paznokietki. Teraz możecie zauważyć jak przez ten czas mi odrosły - jestem z nich dumna. Jeszcze z tydzień i przejdą one swoje pierwsze nadawanie kształtu od czasu odrośnięcia. Zastanawiam się czy zrobić nieco szpice, czy migdałki? Co doradzacie do mojej dość szerokiej płytki?

Poniżej zobaczycie dzisiejszy manicure, także o trwałości lakierów nie jestem w stanie Wam w tym czasie napisać. 




Sprawcami tego manicure są lakiery:
Indigo - Classic Mokka
P2 - 622 Remember me
P2 - 332 makes me happy 




Jak Wam podoba się takie połączenie?

Do następnego.

Emilka :*

34 komentarze

  1. Połączenie kolorów całkiem nietypowe - ja osobiście wolałabym zostać przy pastelach czyli pomarańcz + niebieski. Ten pomarańcz (albo ta firma P2) to chyba gorszej jakości, bo mam wrażenie że warstwa jest "przesunięta". Może jakiś wadliwy typ lakieru albo źle widać na zdjęciu i mi się wydaję. Dla Ciebie polecam paznokietki w szpic - tylko może nie aż tak ostry :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wersja kolorystyczna byłaby też ładna :)
      Ten pomarańcz jest trochę dziwny, inny niż ta morska mięta...

      Usuń
  2. taki szary widzę na całej płytce! piękny kolor :) i połączyłabym go z bladym różem :). Co do kształtu - pokaż najlepiej dwa :) moje paznokcie niestety są za krótkie na kszatały, ale marzą mi się takie idealne migdałki :). Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki bardziej lekki brązik :)
      Pomyślę nad kształtem:)

      Usuń
  3. Połączenie kolorystyczne jak najbardziej ok! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Migdałki dobrze się sprawdzają ;) kiedyś nosiłam kwadraty, ale ciągle mi się łamały , teraz mam właśnie migdałki i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Migdałki są ładne, ja właśnie tez zapuszczam paznokietki:) Podoba mi się to zestawienie kolorkow😍

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolorki :) Posiadam nudziaki Indigo i dają ładny efekt. Za to lakiery p2 niestety szybko się u mnie ścierają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten kolor z Indigo. Uwielbiam takie odcienie, zwłaszcza jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda taki manicure ;-) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kolory, taki niebieski muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*