DIAGNOSIS | MAMA`S | BREAST CARE CREAM | Krem do pielęgnacji biustu...

sobota, 3 września 2016
Hej :)

Kolejnym produktem MAMA`S jaki miałam okazję wypróbować jest Krem do pielęgnacji biustu. Produkt przeznaczony jest dla kobiet w ciąży i po porodzie. 



MAMA`S - Breast care cream - Krem do pielęgnacji biustu
Pojemność: 125 ml
Cena: 59,00 zł (do kupienia TUTAJ)



Co podaje producent?
"Krem do intensywnej pielęgnacji biustu w czasie ciąży i po porodzie chroni delikatną skórę przed wysuszeniem, poprawiając jej napięcie i gęstość. Obecne w kremie opatentowane kompleksy peptydów i białek nie tylko aktywują komórki skóry do produkcji kolagenu, ale również chronią przed rozpadem, dzięki czemu skutecznie zapobiegają wiotczeniu skóry.
Sposób użycia: Stosuj krem raz lub dwa razy dziennie w zależności od kondycji skóry.
Składniki: Aqua, Cetearyl Alcohol, PPG-11 Stearyl Ether, Isopropyl Palmitate, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Tripeptide-10 Citrulline, Tripeptide-1, Lecithin, Xanthan Gum, Carbomer, Triethanolamine, Caprylyl Glycol, Butylene Glycol, Acetyl Hexapeptide-38, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Alcohol Denat., Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin."


Opakowanie?
Opakowanie jest identyczne, jak przy kremie przeciw rozstępom z tej serii. Także odsyłam do wcześniejszego wpisu - TUTAJ.

Zapach i konsystencja?
Zapach praktycznie nie wyczuwalny, chociaż tyci tyci zbliżony do poprzedniego kosmetyku z tej serii. Konsystencja stała, nie spływająca z dłoni, lecz lekka w rozprowadzaniu. 


Moja opinia?
Jak jego brat / siostra z tej serii szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Skóra po  tym kremie jest idealnie nawilżona i nie swędzi przy powiększającym się coraz biuście. Sam biust jest jędrny. Skóra nie jest zwiotczała. Stosować go także będę podczas karmienia i po zakończeniu zapewne. Wtedy ocenie jak skóra będzie zachowywać się podczas zmniejszania biustu. Krem jest bardzo wydajny. Obecnie jestem z jego działania zadowolona, jednak ciekawi mnie czy sprawdzi się gdy biust się zmniejszy. Wtedy ocenie czy jego cena jest odpowiednia do działania. 

Czy znacie ten produkt?
Stosujecie jakieś produkty do biustu?

Do następnego.

Emilka :*

56 komentarzy

  1. jakoś nie jestem przekonania , to takich kremów

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do póki nie zaszłam w ciążę też nie stosowałam :)

      Usuń
  2. Nie znam tego produktu i nie stosowałam nigdy, muszę polecić córce, która jest w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. U mnie też jest ok, ciekawe jak po karmieniu będzie :)

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie używałam nic z tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz pierwszy o nim słyszę . Ja używam ujędrniającego z serii Body art -Dr.Irena Eris- jest to mój ulubiony:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim ale go nie stosowałam :)

      Usuń
  6. Ja jeszcze nie używam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu ani tej firmy. A kiedyś miałam okazję używać jakiegoś innego smarowidła na biust i całkiem fajnie się spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tosuję Norel do biustu i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem w ciazy ani po porodzie, ale produkt ciekawy. Warty uwagi. Moze w przyszlosci.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Na pewno wezmę udział :)

      Usuń
  11. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne zdjęcia
    bardzo lubię tę serię kosmetyków
    mam krem do nóg i olejek przeciw rozstępom

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie używam takich kremów, może kiedyś go przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie stosowałam nigdy tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. raczej nie używam takich produktów :)
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam nigdy i na razie nie mam potrzeby :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mam krem do pielęgnacji biustu, ale jeszcze nie używałam.. jakoś nie czuję tego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa jak sobie poradzi po porodzie!

    OdpowiedzUsuń
  19. przeraziłaś mnie jak poczytałam o swędzącym biuście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle :). ale trzeba pamiętać o nawilżaniu :)

      Usuń
  20. Do tanich ten produkt nie należy ;-) Od początku ciąży stosuję oliwkę przeciw rozstępom i póki co nic mi się nie pojawiło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenowo prawda nie najtańszy ale jak starczy mi na około pół roku, to i cena nie wyjdzie wtedy taka wysoka :).

      Usuń
  21. nie miałam go, z serum do biustu stosowałam tylko perfecta która była kiepska i Eveline który był świetny ale sporo tańszy. Nie wiem czy na ten bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie korzystałam nigdy z takich produktów - na razie nie czuję takiej potrzeby. Może z czasem się to zmieni bądź w trakcie/po ciąży.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny ten blog :-)Pozdrawiam i zapraszam do mni ena małe co nieco :-) http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj znać koniecznie jakie będą ostateczne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak jakieś rozstępy się pojawiły

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*