AVON | Kremowy korektor "Idealna cera" w kompakcie ...

wtorek, 13 września 2016
Hej :)

Kosmetyków z firmy Avon używam stosunkowo bardzo mało, jak już się na jakiś zdecyduje to są to żele pod prysznic i mgiełki do ciała. Jakiś czas temu dzięki mojej mamie wpadł w moje posiadanie tytułowy kosmetyk, a jak się spisuje? O tym poniżej.




AVON - Kremowy korektor "Idealna cera" w  kompakcie - odcień fair
Pojemność: 14 ml
Cena: 28,00 (do kupienia u każdej konsultantki Avon, a także  TUTAJ)



Co podaje producent?
"Skoncentrowany kremowy korektor w kremie, rozjaśnia skórę wokół oczu. Maskuje cienie pod oczami i niedoskonałości cery, tworzy gładką warstwę, nie roluje się, nawilża i chroni delikatną skórę wokół oczu.
Jak działa: skoncentrowana, łatwa w rozprowadzeniu formuła kamufluje cienie i niedoskonałości na cały dzień.
Jak stosować: nałóż pod oczy, aby zamaskować cienie. Stosuj punktowo na twarz, by ukryć niedoskonałości. Nałóż korektor opuszkami palców lub za pomocą pędzelka do korektora)."


Opakowanie?
Korektor zamknięty jest w plastikowym, a zarazem płaskim i czarnym opakowaniu - na styl opakowań do cieni. Wieczko zamykane na mocny klik. Szata graficzna prosta z logo Avon - a praktycznie to jej nie ma.

Zapach i konsystencja?
Konsystencja jest typowo kremowa, lekka do rozprowadzania. Zapachu nie wyczuwam.


Moja opinia?
Podoba mi się opakowanie tego kosmetyku, gdyż można nabrać go bezpośrednio na pędzelek czy gąbeczkę. Jeśli chodzi o działanie, to nie zauroczył mnie tak bym zakupiła kolejne opakowanie po wykończeniu obecnego. Owszem korektor w dobrym stopniu maskuje cienie pod oczami (co widać na poniższym zdjęciu), nie uczula i nie wysuszył mojej skóry w okolicy oczu. Jednak nie jestem do końca zadowolona z jego trwałości, mam wrażenie, że produkt po pewnym czasie wpija się w skórę, w taki sposób, że jego działanie jest słabsze. Również jeśli stosuje go jako baza pod cienie to ma czasami tendencje do lekkiego rolowania się. Podsumowując kosmetyk zużyję do końca, jednak do niego już nie wrócę.



Czy Wy znacie ten produkt?
Wasz obecny korektor na cienie pod oczami to... ?

Do następnego.

Emilka :*

58 komentarzy

  1. Tego produktu nie znam . Ja obecnie mam już 2 opakowanie z Catrice Liquid Camouflage o numerze 010 i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych co Ty masz nie miałam jeszcze :)

      Usuń
  2. Tego produktu nie znam, ale generalnie lubię kosmetyki z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie korektor Maybelline, sprawdza się nawet, nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej przeciętny... nie sięgnę po niego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego produktu, tylko raz zamówiłam z Avon szminkę i niestety kolor okazał się kompletnie nie trafiony.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory w katalogu są nieco inne niż w realu ...

      Usuń
  6. Faktycznie ma niezłe krycie, ale ja nie mogę niczego pod oczy używać, bo mi łzawią. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Krycie całkiem dobre, ale reszta mnie nie kusi...

      Usuń
  8. Nie znam go, ale jakoś mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że taka kiepska trwałość.. Zostanę chyba przy korektorze z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę bliżej przyjrzeć się temu z Catrice :)

      Usuń
  10. Ja jakoś nie przepadam za kosmetykami z avonu

    OdpowiedzUsuń
  11. A Ja się z nim polubiłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie mam przekonania do kosmetyków Avonu, za to ich perfumki wielbię :)
    Pomożesz KLIK ? dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Żele pod prysznic i mgiełki z Avonu też bardzo lubię:) Szkoda że z trwałością nie jest najlepiej, bo kryje bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trwałość też jest ważnym elementem :)

      Usuń
  14. W sumie wygląda naturalnie ta kdziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, tylko słabo się utrzymuje u mnie :)

      Usuń
  15. Szkoda, ze taki nietrwały, bo na dzień by sie mógł spisać, ale na większe wyjścia potrzebuje czegoś super kryjącego i mocnego :) nie miałam dawno nic z Avonu, muszę nadrobić zaległości :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś kosmetyki z avonu mnie nie przekonują. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z avonu znam bardzo dobrze mgiełki do ciała innych produktów nie miałam lub miałam tylko pojedyncze sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja z Avonu nie perzpadam za kolorówką od nich lubię jedynie wody toaletowe i czasami coś z pielęgnacji się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kolorówkę wiele osób narzeka, ale są też tacy co i chwalą :)

      Usuń
  19. mam go i bardzo go lubię,
    u mnie świetnie się sprawdza
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z Avonu to miałam kulki pod pachę

    OdpowiedzUsuń
  21. Też to kupiłam :) nawet dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko żeby ta trwałość była lepsza :)

      Usuń
  22. Kolor ma ładny, ale to chyba jeszcze nie to :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie skusiłam się na niego, ale szukam jakiegoś, ale po ten na pewno nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na chwilę obecną używam korektora firmy Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na zdjęciu kryje ładnie. Ja obecnie rzadko używam korektora choć jak narazie najlepszy bym Bourjois 123 i ten mogę polecić. Może nie kryje jak szalony ale nie wchodzi w załamania skory i ładnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*