OOTD | Połączenie jeansu - moro i czerni ...

niedziela, 21 sierpnia 2016
Hej :)

Tak jak wczoraj obiecałam, dzisiaj przygotowałam specjalnie dla Was post ze stylizacją. Nie jest to coś ekstrawaganckiego, lecz na każdy zwykły dzień, na zakupy, spacer czy plotki z koleżanką - dla każdego, nawet dla kobiet w ciąży takich jak ja - przede wszystkim wygodnie.

Koszulka moro z napisem na krótki rękawek zawiązana na boku podkreśla brzuszek, do tego czarne leginsy, białe adidasy, a całość uzupełnia jeansowa koszula z wywiniętymi rękawami. Czy to połączenie jest udane? Oceńcie sami, spoglądając na poniższe zdjęcia. 









Koszula - SH | Koszulka moro - bazarek | Leginsy - bazarek | Buty - SH 


Jak oceniacie moją dzisiejszą stylizacje?

Do następnego.

Emilka :*

45 komentarzy

  1. Bardzo sexy! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz kochana!Jaki już duży brzusio <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zestawienie wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny brzuszek<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie połączone :) I brzusio super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Uwielbiam moro, jeans i czerń! ❤ czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciąża Ci służy Emilko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz kochana, no i brzusio jaki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja! I piękny brzusio! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię denim w każdej odsłonie, moro też ostatnimi czasy bardzo mi się podoba. Taka klasyka jest zawsze najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie połączenie bardzo udane. Pozdrawiam przyszłą mamusię! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na profil, żeby zapoznać się z artykułem o 25 najmodniejszych kobietach w polskim internecie.
    A może Ty też się tam znalazłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygladasz! Cudowny brzuszek😊😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*