INSTAGRAM | MINI MIX ...

niedziela, 14 sierpnia 2016
Hej :)

Wyszło, że kolejny raz leżę w szpitalu z naszą dziewczynką (w brzusiu oczywiście). Tym razem jednak mam laptopa by pisać posty na bloga, tylko co z tego jak nie mam na nim zdjęć... Więc wpadłam na pomysł posta z mixem zdjęc z Instagrama. Jak wyjdę to pojawi się post paznokciowy oraz o kosmetykach z mojego srebrnego kuferka.

Zapraszam do zdjęć.


Nasza miłość niech trwa i nigdy się nie kończy....

Nowe opaski w moim szpitalu - nowoczesność.... 

Kosmetyki kolorowe z mojego srebrnego kuferka o których post już niebawem... 

 Pewnego poranka w domu - SPA ...

Gofry coś co kocham - z bananami sosem malinowym i czekoladowym oraz cukrem pudrem.... kto nie lubi? ... 

 Coś dla naszej ukochanej córci już czeka - zielone bo każdy mówił, że będzie chłopak a pokazała się dziewczynka...

Moje nowe cichobiegi do miasta - tylko muszę wyjść ze szpitala ... 

 Płyn micelarny Tołpa - o którym pisałam całkiem niedawno...

Moje testy produktów dla kobiet w ciąży - za jakiś czas już na blogu...


Życzę Wam udanego przedłużonego weekendu, pięknej pogody i łagodnego powrotu do pracy po odpoczynku.

Do następnego.

Emilka :*

32 komentarze

  1. super zdjęcia :* Zapraszam do komentowania i obserwowania: http://rebellious-anne.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i szybko wyjdziesz do domu. Zdjęcia piękne, szczególnie pierwsze:) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne różnorodne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I Tobie miłego :) Zapraszam Cię do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie jadłam gofrów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam gofry z bitą śmietaną :) Fajne te Twoje nowe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio z chłopakiem robiliśmy gofry :) Zdrowia życzę przyszłej mamie i córci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie córcia? Jak fajnie! ;-) Oby wszystko było w porządku! Trzymajcie się dziewczyny, rośnijcie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrówka kochana :*:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam gofry, ale tylko te zrobione przez moją mamę :) To smaki dzieciństwa :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak też mam ulubione smaki z dzieciństwa :)

      Usuń
  11. zdrowia dla Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna z Was para a już niedługo rodzina! :) zdrówka dużo :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*