INDIGO | GOLDEN ROSE | MANICURE grafitowo - nude ...

piątek, 5 sierpnia 2016
Hej :)

Jeszcze nie tak dawno cieszyłam się z moich długich pięknych paznokci. Rosły pięknie i się nie rozdwajały, beż żadnych specjalnych odżywek. Możliwe, że witaminy ciążowe tak na nie wpłynęły "Feminion 2", aż tu nagle jeden mi się złamał z mojej winy (niech żyje zgrabność i Ci co jej nie mają...). Staram się na nowo je odhodować, ale to długa droga. Moja płytka paznokcia jest dość szeroka i krótka wygląda nie ciekawie - przeboleć jednak trzeba. Jedynym ratunkiem jest kolorowy manicure, bo bez nie mogę na nie patrzeć. 



Do dzisiejszego manicure użyłam lakieru z Indigo oraz Golden Rose. Kolorystyka jest łagodna nie wpadająca w oko, ale z pewną klasą. Zobaczymy jak długo się kolorki potrzymają na płytce. Możecie być pewni, że w ostatnim czasie pojawi się całkiem sporo wpisów paznokciowych. 

Zapraszam do zdjęć.





A Wy jakie macie paznokietki - długie - krótkie ? 
Kochacie swoją płytkę, czy tak jak ja, nie jesteście z niej zadowolone?

Do następnego.

Emilka :*

45 komentarzy

  1. Ja mam silne paznokcie i nieraz ludzie pytają czy to tipsy czy naturalne. Nie wiem z czego to wynika, ale nigdy nie miałam z nimi problemu, a jeśli chodzi o lakiery to najbardziej lubię odcienie różowe albo bordowe, śliwkę albo fiolecik. Golden Rose nieraz używam i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć :) Różowe odcienie też kocham ...

      Usuń
  2. Ja mam silne paznokcie i nieraz ludzie pytają czy to tipsy czy naturalne. Nie wiem z czego to wynika, ale nigdy nie miałam z nimi problemu, a jeśli chodzi o lakiery to najbardziej lubię odcienie różowe albo bordowe, śliwkę albo fiolecik. Golden Rose nieraz używam i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory! :) Uwielbiam produkty Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez swoje pazurki toleruje tylko jak mam pomalowane �� Chcislabym miec wezsza plytke i chudsze palce��No ale nie dogodzisz. Jak pazurki ladnie pomalowane to i krotkie dobrze sie prezentuja. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolorki ;) Życzę szybkiego odhodowania paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te szare odcienie! ja raczej wole długie, ale co jakiś czas ścinam do krótkich aby odpoczęły i odrosły :)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam szarości na panzokciach < 333

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam matowe lakiery <3 wiesz może gdzie można kupić te z Golden Rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie :) i w galeriach na wysepkach handlowych :)

      Usuń
  9. Ja lubię długie paznokcie. Ja już jestem w miarę zadowolona z swoich paznokci, ponieważ wzmocniłam je bazą diamentową od Indigo Nails (na prawdę zdziałała cuda).
    Kolorki matowe są bardzo fajne, bardzo lubię je na paznokciach :)
    Zapraszam do mnie na bloga na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię długie :) Przyjrzę się bliżej tej bazie :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawie prezentuje się ten manicure!

    OdpowiedzUsuń
  11. Indygo podobno ma świetne lakiery hybrydowe. Wiesz coś może na ten temat? Gdyż ostatnio zaczęłam sobie robić i używam semilac, a przyznam szczerze iż szukam innych również! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentuje się ładnie, długość paznokci w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej spodobał mi się ten różowy. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wymalowane paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lakiery Golden Rose, jest tam taki wybór, że ciężko przejść obok sklepu bez zakupów :P:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z mojej nie jestem zadowolona:/ za szerokie troszku są😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*