HENKEL | SCHWARZKOPF | GOT2B | Powder`ful | Puder stylizujący dodający objętości ...

piątek, 26 sierpnia 2016
Hej :)

Moje włosy chociaż gęste to są bardzo cienkie, przez co nie uwidoczniona jest ich objętość. Nawet po umyciu muszę je stylizować by nie mieć "placka" na głowie. Lakierów ze względu na ciąże zaprzestałam stosować, zamieniłam je na pianki i inne produkty dodające objętości. 



Henkel - Schwarzkopf - Got2b - Puder stylizujący dodający objętości...

Pojemność: 10 g
Cena: około 20,00 zł (obecnie na stronie Rossmann jest on w promocji za 15,99 zł - to najniższa cena jaką znalazłam w sieci)



Co podaje producent?
"Wykreuj najwyższy wymiar objętości fryzury ze stylizującym pudrem dodającym objętości got2b volumizing POWDER’ful! To wyjątkowy sposób na natychmiastową objętość fryzury, a do tego ma formę pudru! To co możesz zrobić z got2b volumizing POWDER’fuljest niewiarygodne. Teraz łatwo osiągniesz natychmiastową objętość bez użycia suszarek lokówek i tym podobnych. Ta rewolucyjna, lekka formuła nadaje włosom teksturę tworzącą maksymalną objętość fryzury –efekt natychmiastowy.
Jak wykreować niewiarygodną objętość?
Nasyp niewielką ilość pudru na dłoń i rozetrzyj. Zobaczysz, jak puder znika, ale nadal jest wyczuwalny. Nałóż na suche włosy u nasady, aby natychmiast uzyskać objętość!
EKSTRA PORADA – EKSTRA EFEKT
Jeśli oczekujesz większej objętości, nasyp niewielką ilość pudru bezpośrednio na włosy u nasady. Rozmasuj i wystylizuj włosy palcami, aby dodać im natychmiast niezwykłej objętości."


Opakowanie?
Malutkie i poręczne - tak bym je określiła, zmieści się nawet w kopertówce. Wykonane z lekkiego plastiku. Wieczko przezroczyste z małymi dziurkami do dozowania pudru, zakręcane na korek. Szata graficzna prosta, klasyczna, bez zbędnych dodatków. 

Zapach i konsystencja?
Produkt jak dla mnie jest bezzapachowy, konsystencja tępa w dotyku, ale sypka jak na puder przystało.


Moja opinia?
Puder z łatwością wydobywa się z opakowania, a nawet trzeba uważać by nie przesadzić z jego ilością. Ja stosuję go tak, że wysypuję odrobinę na dłonie, rozcieram go w nich i wtedy dłońmi pocieram nasadę włosów. Ten sposób jest dla mnie wygodniejszy, niż wysypanie pudru bezpośrednio na włosy. Czy są efekty? Są i to widoczne gołym okiem, przy czym włosy wyglądają bardzo naturalnie, nie tak jak po tapirowaniu i lakierowaniu. Jednak są też minusy, puder sprawia, że włosy są tępe w dotyku w dziwny sposób dlatego warto umyć je jeszcze tego samego dnia. Czy to jest dyskomfort? Jeśli nie mamy w nawyku dotykać włosów co jakiś czas to w ciągu dnia tego nie odczujemy, jeśli jednak często poprawiamy fryzurę palcami, nieprzyjemne uczucie może przenieść się na dłonie. W produkcie nie zakochałam się, ale bardzo go lubię, gdyż jest bezzapachowy i sprawia, że moje włosy faktycznie są uniesione u nasady. Produktu jest bardzo malutko, za to jest bardzo wydajny. Uważam, że za taką cenę jest wart chociażby wypróbowania. 

A czy wy znacie ten produkt?
W jaki sposób dodajecie swoim włosom objętości?

Do następnego.

Emilka :*

24 komentarze

  1. Ja na szczeście swoim włosom nie musze dodawać objetosci :D O takim pudrze nigdy nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prezentuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałam go kiedyś w rozdaniu, ale leży jeszcze nieużywany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go ;) Dla mnie troszkę cena za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i bardzo lubię, jest skuteczny :) Cena nie jest niska, ale za to jest bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydajność w porównaniu do ceny jest OK :)

      Usuń
  6. Otrzymałam kiedyś ten puder do testowania. Okazał się jednak dla mnie nieprzydatny, natomiast mój mąż go stosował. Uważam, że najlepiej spisuje się na krótkich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje aż tak krótkie nie są i jest całkiem ok :)

      Usuń
  7. Nie potrafię używać albo nie działają u mnie takie produkty . :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten puder, tylko zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To może być fajny produkt dla osób z cienkimi włosami. Ja jednak nigdy nie musiałam dodawać moim włosom objętości, więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja często szukam objętości w różnych produktach, ale tego pudru jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*