FREEDOM | Mono eyeshadow | Base 203 ...

środa, 24 sierpnia 2016
Hej :)

Przy makijażu oka istotną rolę odgrywa baza pod cienie, która może być także wykorzystywana solo bez cieni - ujednolica ona koloryt powieki oka.  W posiadaniu miałam bazy od sypkich po płynne. Dzisiaj o cieniu bazowym. 



FREEDOM - Mono eyeshadow - Base 203

Pojemność: 2 g
Cena: 5,00 zł (do kupienia w drogerii Ekobieca.pl)



Co podaje producent?
"Mono Eyeshadow Base to seria pojedynczych cieni do powiek o zastosowaniu bazowym, czyli jako cień bazowy do makijażu oczu. Cień posiada formułę HD, która sprawia, że nie odznacza się na skórze, bardzo dobrze łączy z innymi kolorami i rewelacyjnie współpracuje z każdym rodzajem światła. Cień posiada bardzo dobrą pigmentację, która daje pełne krycie intensywnym kolorem. Pozostawia satynowe wykończenie."

Opakowanie?
Klasyczne dla pojedynczego cienia - okrągłe. Wykonane ze średniej jakości plastiku, aczkolwiek wieczko unoszone ma dobry klik i cień sam się nie otwiera. Szata graficzna ogranicza się napisu firmy i cienia.


Zapach i konsystencja?
Niemalże każda dziewczyna wie jak pachną cienie, tak i ten niczym się nie wyróżnia - oczywiście z daleka ten zapach jest niewyczuwalny, czujemy go dopiero jak powąchamy z bliska. Konsystencja w kamieniu, lekko satynowa. Nie krusząca się, a nawet jakby lekko kremowa.

Moja opinia?
Gdy zobaczyłam ten cień od razu wiedziałam, że będzie stanowił on u mnie bazę pod inne kolory. Cień jest wydajny i nie kruszy, ani nie załamuje się na powiece w jej załamaniu. Jego pigmentacja nie jest tak mocna jak obrazują ją zdjęcia na stronie. Produkt ślicznie się połyskuje, pozostawiając jednak naturalność na powiecie w połączeniu akurat z moim odcieniem skóry. Fajnie na nim trzymają się inne cienie i nie zmieniają swojego pierwotnego odcienia. Podsumowując używam tego cienia jako bazy, tak jak przeznaczył go producent i przyznam, że za taką cenę warto go wypróbować. 


Czy znacie ten cień lub jego inne odcienie?
Wasza obecna baza pod cienie to ...?

Do następnego.

Emilka :*

23 komentarze

  1. jako taki cień bazowy używam jasnego matu z danej paletki cieni, bo właściwie w każdej mojej paletce taki kolor jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt często paletki zawierają takie alla cienie jako bazy :)

      Usuń
  2. Ja jako bazę używam Color Tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedną bazę, która jest płynna :) Nie maluję oczu cieniami zbyt często, więc nie widzę sensu kupować więcej baz póki co;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry produkt w niskiej cenie, super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale widziałam te cienie w pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi bardzo ciekawie :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie korzystałam z nich, aczkolwiek kolor bardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny odcień, muszę się przyjrzeć cieniom Freedom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam właśnie takiej paletki z brązami. Jakoś nie lubię kupować pojedynczo. Rzadko się maluję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja używam podobnego cienia z My Secret.
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto mieć taki cień bazowy :) Ja obecnie rzadko się maluję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*