DIAGNOSIS | MAMA`S | STRETCH MARK CREAM | Krem przeciw rozstępom ...

wtorek, 30 sierpnia 2016
Hej :)

Do napisania tego postu zbieram się już drugi dzień. Co zacznę pisać, to muszę przerwać bo to, bo tamto. Jednak dzisiaj w wolnej chwili poza domem w tradycyjnym zeszycie napisałam post (poza tym wstępem) który za chwilę tutaj wpiszę. 

Nie będąc jeszcze w ciąży miałam kilka rozstępów na udach, w obawie o pojawienie się większej ilości rozstępów na udach, czy pierwszych na brzuchu i piersiach, zaczęłam stosować produkty zapobiegające ich powstawaniu i łagodzące już powstałe. Dzisiaj o działaniu kremu który stosuję już od miesiąca (średnio 8 miesiąc ciąży - gdzie brzuszek najbardziej rośnie). 



MAMA`S - Stretch mark cream - Krem przeciw rozstępom

Pojemność: 150 ml
Cena: 29,90 zł (do kupienia TUTAJ)


Co podaje producent?

"Krem do intensywnej pielęgnacji skóry w czasie ciąży i po porodzie zapobiega powstawaniu rozstępów i nasilaniu się już istniejących. Zawarty w kremie Hydroxyprolisilane CN®, zwany aktywatorem młodego kolagenu, stymuluje podziały komórkowe skóry dzięki czemu poprawia jej strukturę i elastyczność
Sposób użycia: Stosuj krem dwa razy dziennie.
Składniki: Aqua, Cetearyl Alcohol,PPG-11 Stearyl Ether, Isopropyl Palmitate, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride, Phosphate, Parfum, Propylene Glycol, Tocopherol Acetate, Methylsilanol, Hydroxyproline Aspartate, Butylene Glycol, Sodium Benzoate, Alcohol Denat., Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool."


Opakowanie?
Typ tubka stojąca na głowie. Wykonana z dobrego jakościową plastiku, miękkiego w miejscu wypełnienia produktem. Otwarcie na typowy mocny klik. Biała szata graficzna z pomarańczowymi napisami. Klasyczna bez zbędnych ozdobień.

Zapach i konsystencja?
Zapach nieco specyficzny, jednak bardzo delikatny i nie drażniący. Konsystencja po wyciśnięciu z tubki wydaje się być gęsta, jednak przy rozsmarowywaniu czuć jej lekkość.


Moja opinia?
Polubiłam ten krem za jego szybkie wchłanianie się w skórę i nie pozostawianie tłustej warstwy na ciele. Zapach średnio mi się podoba, ale nie jest mocno wyczuwalny i przy aplikacji innego balsamu na pozostałe partie ciała jest niemalże nie odczuwalny. Podczas stosowania tego kosmetyku, nie zauważyłam by powstały u mnie jakiekolwiek nowe rozstępy, a stare się nie zwiększyły. Także obietnice producenta w moim przypadku okazały się jak najbardziej prawdziwe. Kremu wystarczy niewielka ilość by nanieść na takie partie jak brzuch, biodra, pośladki, pupa i łydki - także jego wystarczalność jest na plus. Mam go jeszcze sporo więc starczy mi na pewno do końca ciąży. 

Czy znacie ten produkt? 
Niedługo napiszę o jego pozostałej rodzinie kosmetycznej.

Jakie stosujecie produkty na rozstępy/przeciw rozstępom?

Do następnego.

Emilka :*


14 komentarzy

  1. Mam go i używam od pewnego czasu. Ja niestety rozstępy mam straszne przez nadczynnośc tarczycy i skoki wagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko te co zrobiły mi się po nagłym spadku masy ciała, ciążowych nie mam :)

      Usuń
  2. Muszę go wypróbować, bo mam od gimnazjum przez gwałtowne przybranie na wadze, a później jej spadek:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skóra jest jakaś anty-rozstępowa i mam nadzieję, że taka pozostanie. Od początku ciąży stosuję oliwkę i balsam przeciw rozstępom, bo w zasadzie tak wszyscy radzili to posłuchałam. Mam nadzieję, że to zapobiegnie temu, że po ciąży coś z rozstępów się zrobi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby u Ciebie było tak jak chcesz trzymam kciuki :)

      Usuń
  4. Ja na rozstępy używałam oleju kokosowego, i nie pojawiło mi się nic. Bo smarowałam się już od pierwszych miesięcy. Fakt konserwowałam się prawie całym słoikiem na jedno posiedzenie. Ale warto było. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie borykam się narazie z problemem rozstępów :/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam trochę rozstępów ale w sumie mi nie przeszkadzają. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*